Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asszisztens munkatárs állás, munka (5-10 év tapasztalat)
126 db találat
Szűrés
-
projektek megvalósítása, illetve végrehajtása munkatársak segítségével Műszaki szempontból kényelmes... mindennapos adminisztrációjának elvégzése: beosztások, munkaidő- nyilvántartások, szabadságtervezés...ápr. 25.
-
- vendégek fogadása, tájékoztatása - e-mailek, telefonhívások megválaszolása, foglalások felvétele - rendezvények szervezése, koordinálása - számlázás, adminisztráció pontos vezetése - kapcsolattartás a különböző részlegekkel - ruhatár kezeléseápr. 12.
-
vagy az adminisztrációban Legjobb készségeid közt szerepel a pontosság, precizitás és a figyelem megoszlása... munkatársi kedvezményekkel pedig, családtagjaiddal és barátaiddal kedvezményes áron tudsz megszállni...ápr. 23.
-
informatikai rendszerben történő pontos és rendszeres adminisztrációja ügyfélkapcsolatok ápolása...ápr. 23.
-
, majd az ebből készült foglalásokhoz kapcsolódó adminisztráció kezelése és utánkövetése.Összegezve... adminisztrációról, hogy utasaink gondtalanul élvezhessék üdülésüket. Személyiség: segítőkész, rugalmas, türelmes...ápr. 23.
-
Kiegészítő adminisztrációs feladatok Vendégszámlák megnyitása, árak, fizetési módok, terhelések...ápr. 22.
-
kiszolgálása- Adminisztrációs feladatok elvégzése - kommunikációs szintű angol nyelvtudás...ápr. 20.
-
; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Vendéglátás, Hotel, Idegenforgalom; Angol; Magyar; junior...ápr. 15.
-
központjának működtetésében és irányításában való teljes körű részvétel Új munkatársak kiválasztásában... való részvétel, munkatársak betanítása, folyamatos tréningezése Munkafolyamatok, munkafeladatok... Számítógépes adminisztráció és papír alapú dokumentáció naprakész vezetése A napi számlázás...ápr. 22.
-
-bárban történő értékesítés folyamán Hóvégi áruleltár elvégzése, adminisztrációja Szoros kapcsolattartás...ápr. 22.
-
Gyorséttermi munkatárs (diákmunka - Budapest, Lurdy ház)
Legyen az első 5 jelentkező között!1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.Vendégek kiszolgálása Kasszázás Konyhai feladatok ellátása Szendvicsek elkészítése Csomagolásápr. 16. -
Regionális üzemeltetési vezető (Nyugati régió)
Rugalmas - Baranya megye, Fejér megye, Komárom-Esztergom megye, Somogy megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, motiválása és fejlesztése, a munkatársak teljesítményének értékelése, visszajelzések, képzések... -idegenforgalmi végzettség, üzleti adminisztráció vagy kapcsolódó területen, minimum 3 éves vezetői...ápr. 18. -
Regionális üzemeltetési vezető (Keleti régió)
Rugalmas - Bács-Kiskun megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Nógrád megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, motiválása és fejlesztése, a munkatársak teljesítményének értékelése, visszajelzések, képzések... -idegenforgalmi végzettség, üzleti adminisztráció vagy kapcsolódó területen, minimum 3 éves vezetői tapasztalat...ápr. 18. -
Mivel adminisztráció teszi ki a napok jelentős részét, fontos, hogy precízen kezeld... . A Danubius munkatársi kedvezményekkel pedig családtagjaiddal és barátaiddal kedvezményes áron...ápr. 18.
-
Vertretung des Front Office Managers in dessen Abwesenheit Unterstützung bei der Einsatzplanung Mitverantwortlich für den reibungslosen Ablauf am Front Office inklusive Conciergerie, Reservierung und Gästebetreuung Direkte Ansprechperson für unsere Gäste Koordination des Beschwer...tegnap 18:40
-
Unterstützung der Vorgesetzten bei der Führung des Hauswirtschaftsbereichs und der Hotel-Lingerie sowie Stellvertretung in ihrer Abwesenheit. Gewährleistung einer regelmässigen und zuverlässigen Gästezimmerreinigung und Qualitätssicherung der öffentlichen Bereiche sowie im Back-O...tegnap 18:40
-
Ihre Aufgaben Annahme, Eingabe sowie Kontrolle der Reservierungen Pflege der Gästekarteien Gäste empfangen und platzieren während der Servicezeiten Erstellen der Reservationslisten und Plänen Platzierung und Betreuung der Gäste vom Empfang bis zur Verabschiedung inkl. Bestellung...tegnap 18:40
-
IHRE AUFGABEN BEI UNS: Stellvertretung des Front Office Manager während dessen Abwesenheit Sicherstellung eines reibungslosen Ablauf aller anfallenden Arbeiten an der Rezeption (Check in, Check out, etc.) Steigerung des Kategorien- und Zusatzverkaufs Professionelle Bearbeitung vo...ápr. 24.
-
Assistant Restaurant Manager Bazaar (m/w/d) ab Juni 2024
Legyen az első 5 jelentkező között!Zermatt, CH-PLZ 3. hältst die Stellung, währendem der Restaurant Manger sein Frei geniesst. … bringst das Team mit deiner Art zusammen und versuchst ihre Wünsche und deine Pflichten unter einem Hut zu halten. … planst deine Mitarbeiter und hast die Übersicht über ihre Stunden. … legst viel Wert...ápr. 18. -
Mitverantwortlich für alle F & B Bereiche in Zusammenarbeit mit dem Barchef und dem Restaurantleiter Aktive Stellvertretung des F & B Managers in dessen Abwesenheit Einteilung der Mitarbeiter/ Gestaltung der Dienstpläne mit dem F&B Manager Mitverantwortlich für die gesamte Dekora...ápr. 15.