Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állás, munka (1-3 év tapasztalat)
29 db találat
Szűrés
-
; Szállodaipar; Hostess/Host, Animátor; Szakmunka; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Vendéglátás...máj. 28.
-
áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása, különböző dokumentumok rendszerezés...máj. 24.
-
belül Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Recepciós; Szállodaipar; Szállodai recepciós... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Vendéglátás, Hotel, Idegenforgalom; Angol; junior...máj. 16.
-
és visszaigazolások készítése, szobafoglalások rögzítése Adminisztrációs feladatok ellátása 12 órás munkarend...ma 06:20
-
és értékesítése- Foglalásokhoz kapcsolódó adminisztráció kezelése, utánkövetése Amire ehhez szükséged lesz:- Min...máj. 25.
-
köthető adminisztráció, ellenőrzési funkciók kialakítása, havi zárásokkal kapcsolatos teendők elvégzése...máj. 26.
-
Foglalások szakszerű kezelése Számlázás, kasszakezelés és a hozzá tartozó adminisztrációs folyamatok...máj. 28.
-
megfelelő ajánlatok és kalkulációk elkészítése Teljes körű adminisztráció az ajánlatkéréstől...máj. 24.
-
, utaztatása, egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése Szállodai szoftver napi szintű használata...máj. 27.
-
Mivel adminisztráció teszi ki a napok jelentős részét, fontos, hogy precízen kezeld a rendszereinket, táblázatainkat...máj. 24.
-
Foglalásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása Foglalások rögzítése...máj. 27.
-
Mivel adminisztráció teszi ki a napok jelentős részét, fontos, hogy precízen kezeld...máj. 21.
-
adminisztrációs és kommunikációs, valamint probléma megoldó képességAngol nyelv tárgyalóképes ismerete...máj. 21.
-
megoldani a Kollégákkal. Mivel adminisztráció teszi ki a napok jelentős részét, fontos...máj. 18.
-
adminisztrációs feladatok Kedves, mosolygós személyiségSzámítógép, és Microsoft Office felhasználói szintű...máj. 14.
-
fachliche administrative Unterstützung in den Abteilungen Service und Küche (z.B. Einkauf, Inventur, Lagerhaltung, Statistiken, Checklisten führen etc.) operative Mitarbeit in allen Service Outlets (Bankett, Frühstück, Bar, Restaurant) Einhaltung aller Qualitäts- und Firmenstanda...máj. 24.
-
IHRE AUFGABEN BEI UNS: Stellvertretung des Front Office Manager während dessen Abwesenheit Sicherstellung eines reibungslosen Ablauf aller anfallenden Arbeiten an der Rezeption (Check in, Check out, etc.) Steigerung des Kategorien- und Zusatzverkaufs Professionelle Bearbeitung v...máj. 27.
-
Empfangsmitarbeiter / Front Office Clerk (m/w/d)
Legyen az első 5 jelentkező között!Innsbruck, TirolCheck-In/ Check-Out Empfangen und Betreuen der Gäste Behandeln von Gästereklamationen Bearbeiten der Debitoren und deren Kontrolle Buchungen bearbeiten und Sonderwünsche notieren zentraler Ansprechpartner für alle Gäste Durchführung von Kassenabschlüssen Überprüfung Zahlungsgaran...máj. 16. -
Aktive Betreuung der Gäste gemäß der „Welcome Home!“-Philosophie Check-in und Check-out sowie die persönliche und telefonische Betreuung unserer internationalen Gäste persönliche und herzliche Betreuung aller Gäste Umsetzung unserer Qualitätsstandards im FO Bereich Abrechnungen u...máj. 16.
-
Wissensgeber. Du bist mitverantwortlich für die Führung und Motivation des Front Office Teams Empfangsmensch. Du unterstützt dein Team im operativen Geschäft Zahlenkenner. Du übernimmst die Dienstplan- und Urlaubsgestaltung sowie MOD-Dienste Rechte Hand. Du vertrittst die Front O...máj. 20.