Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák egyetemi végzettséggel, 3-5 év tapasztalattal
7 db találat
Szűrés
-
Modern üvegházunkba beérkező dísznövény szaporítóanyagok (vetőmag, palánta, hagyma) termelésbe irányítása, valamint készáru előállítása Munkavállalók beosztása, irányítása, ellenőrzése Növényápolási munkafolyamatok szervezése, határidők betartása Termelés és a kereskedelem közöt...máj. 13.
-
Az adott részleg látványtervezési munkájának magas színvonalon való megvalósítása, koordinálása a termékek kihelyezése által, az eladótérben meghatározott VM standardok alapján. Pontosan ismerni és alkalmazni a divatirányzatokat, trendeket, időszakosan elemezni a konkurenciát Ár...máj. 11.
-
Provide local and remote Hardware / Software desk support: Respond to support requests via phone, email, chat, or in person; Assist users with hardware and software issues; Troubleshoot problems with computers, peripherals (e.g.: printers), mobile devices, and other technology...tegnap 13:56
-
Within Tesco Business Services & Technology the Finance Services function provides support for the TESCO Central European Businesses in transactional area. Our team in Budapest works together with all departments within the business, ensures payment of invoices and secures the ri...tegnap 14:30
-
A meglévő és az új ügyfeleink beérkező telefonhívásainak és e-mail-jeinek fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A megkeresések teljeskörű, határidőre történő kezelése Az ügyfelek tájékoztatása, eseteik nyomonkövetése Az ügyfélkezeléshez kapcsolódó adminisztratív fela...máj. 13.
-
Implementing & maintaining Invoice Matching GFR process controls (QA, mistake proofing, etc.) Drive a CI culture by supporting & encouraging CI mindset within the team. Lead and deliver continuous improvement initiatives to improve delivery, efficiency, quality and save c...máj. 12.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 10.