Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások Győr-Moson-Sopron megyében 1-3 év tapasztalattal
7 db találat
Szűrés
-
vásárlók szakszerű, magas színvonalú kiszolgálása az üzlet rendben és tisztán tartása üzletmenettel kapcsolatos feladatok (pénztárgép kezelése, áruátvétel, árufeltöltés, árazás, leltár) fénymásolási, spirálozási, nyomtatási, diplomakötési feladatok vevői igényre a webshopban megr...ápr. 23.
-
A TE FELADATAID LESZNEK: Cégünk rendeléseinek kezelése (leadás, visszaigazolás, teljes dokumentáció) Fuvarszervezési feladatok ellátása főleg német, belga és kínai partnerektől Számlázási feladatok ellátása Külföldi partnerekkel, beszállítókkal való kapcsolattartás SAP és MS Exce...tegnap 15:54
-
Raktári készletek átvétele, a kijelölt helyre szállítása, raklapok válogatása; A tárolt készlet elrendezése, mozgatása, átrakása; Tárolóhelyek feltöltése, a készletek állagmegóvása beltéren és kültéren egyaránt; Csomagolási feladatok ellátása; Nyilvántartások vezetése, leltározás...tegnap 15:05
-
szennyvízelvezető rendszerekhez kapcsolódó üzemeltetési, fenntartási, hibaelhárítási és beruházási feladatok szakmai koordinálása 10 fős csatornahálózati csoport közvetlen irányítása, napi tervszerű és hibaelhárítási feladatok koordinálása, munkabeosztás, készenléti rendszer szer...ápr. 25.
-
IT szolgáltatást támogató munkatárs
Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megyeadminisztratív feladatok ellátása, ügyfelek igényeinek felmérése, adminisztrálása, továbbítása, főként német nyelven szóban és/vagy írásban; dokumentumok kitöltése, aktualizálása; mellékletek, alátámasztó dokumentumok összeállítása; kimutatások, statisztikák készítése, adatszolgá...ápr. 24. -
Kapcsolattartás a terület vevőkörével (Nyugat-Dunántúl, Bécs) Új partnerek felkutatása Piaci helyzet, változások nyomon követése Termékek, szolgáltatások értékesítése Megrendelések rögzítése Árajánlatok készítése Együttműködés a társosztályokkal...ápr. 23.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ápr. 23.