Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
55 db találat
Szűrés
-
Soroksári Auchanban 23 éve működő fagylaltozó fiatalos csapatába keresek azonnali kezdéssel , teljes munkaidőre , hosszú távra pultos kollégát. Ha meg akarod alapozni a jövődet , komoly , fiatalos csapatban szeretnél elhelyezkedni , nálunk a helyed! Beleláthatsz az igazi olasz fa...tegnap 09:29
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.máj. 26.
-
Az értékesítési csapat támogatása Gépjármű adatok rögzítése Forgalomba helyezési ügymenet támogatása Teljes finanszírozási ügyintézés Beszállítókkal, ügyfelekkel történő kapcsolattartás Biztosítási állomány kezelése Beszerzési folyamat támogatása...máj. 26.
-
Raktáros munkatársként az áruház feltöltésének biztosítása a feladatod kézi és gépi anyagmozgatással, minden nap, az áruház nyitása előtt. Főként az áruházban előforduló árumozgatási feladatokért és az optimális folyamatokat segítő adminisztrációért leszel felelős. Az áruk mozgat...máj. 26.
-
Garázsipari berendezések értékesítése. Diagnosztikai és egyéb demó eszközök bemutatása. Diagnosztikai eszközök üzembe helyezése, működtető szoftverek installálása (képzést biztosítunk). Az értékesítési csapat segítése, szakmai tudás átadása. Telephelyeink és vonzáskörzetükben lév...máj. 26.
-
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok: A Budapest I. kerület Budavári Önkormányzat GAMESZ üzemeltetésében lévő, Budapest Batthyány u. 1. szám alatti postahivatalban erőforrások biztosítása, hatékony munkaszervezés kialakítása, a meghatározott...máj. 26.
-
A műszakok szervezése, felügyelete a napi műszakban dolgozó munkatársakkal együtt a raktár területén. Adminisztratív feladatok elvégzése és a munkatársak bevonása ezen feladatokba. Riportálás/visszajelzés a teljesítményről mind a raktári csoportvezetőnek és a Raktárvezetőknek, mi...máj. 26.
-
Kollégáktól érkező telefonos megkeresések fogadása, folyamatok támogatása, adminisztrálása és megválaszolása Kapcsolattartás a társterületekkel telefonon és e-mailenmáj. 25.
-
szakrendelési időben a páciensek fogadása, számlázás, időpontegyeztetés, az Intézet szerződés állományának kezelése és a hozzá tartozó adminisztrációs feladatok ellátása, telefonon beérkező hívások ügyfélközpontú, udvarias, gyors és pontos fogadása és a felmerülő kérdések megvála...máj. 25.
-
Be the primary point of contact for our partners – it is critical that we help provide them with a predictable and timely resolution to their questions and inquiries while maintaining a positive, professional and friendly attitude Provide customer support in English via live chat...máj. 25.
-
A budapesti iroda értékesítési folyamatainak támogatására keressük leendő kollégánkat. A készítményértékesítési igazgatóság és az értékesítési csapat részére asszisztencia biztosítása, napi munkájának operatív, ügyviteli és adminisztratív támogatása Döntés előkészítés, szükség sz...máj. 23.
-
a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapestenmáj. 23.
-
Szívesen kommunikálsz emberekkel és nyitott, pozitív személyiség vagy? Mindenkivel könnyedén megtalálod a közös hangot és gyorsan ráhangolódsz a különböző személyiségekre? Nem riadsz meg a váratlan helyzetektől vagy ha angolul kell megszólalnod? Akkor csatlakozz hozzánk ügyfélref...máj. 22.
-
hívásokat fogadhatsz, problémákat oldhatsz meg személyesen beérkező ügyfeleket fogadhatsz, kéréseiket adminisztrálod, megoldod fizetési kérelmeket rögzítesz, tájékoztatsz és megoldásokat kínálsz ügyfeleinknek változatos feladatok (adminisztráció, megállapodás készítés, reklamáció...máj. 21.
-
A Sixt üzemeltetésében lévő gépjárművek bérletbe adása és visszavétele az ügyfelektől Szükség esetén sérülésfelvétel, káresemények dokumentumainak kiállítása, kezelése A gépjárművek mozgatása, ki- és beszállítás a bérbeadó állomáshelyek és a telephely között, transzferek elvégzés...máj. 16.