Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások XVI. kerületben 1-3 év tapasztalattal
15 db találat
Szűrés
-
1.Ügyfél elégedettség A legjobb ügyfélélmény biztosítása az üzletben. Elkötelezettség amellett, hogy az ügyfelek számára szívélyes, hívogató környezetet biztosítson az üzletben azáltal, hogy érti az ügyfél kiszolgálás fontosságát. A Vodafone márka és az okos telefonok, okos készü...máj. 22.
-
Monitoring, analysing and evaluating key digital customer journeys to drive and support journey improvement and optimization Support decision-making and strategy execution through in-depth understanding and analysis of user behaviour in the digital channel Gain business insights...ma 08:45
-
Az MVM Csoport minőségirányítási rendszerét az ARIS folyamatmodellező eszköz segítségével támogatja. Alkalmazás oldalról támogatja a társasági modellezők (folyamatmenedzsment, rendszervezők, architektek) munkáját. Új tagvállalati bevonás esetén, a Minőségügyi szolgáltatások bevez...tegnap 08:04
-
A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...ma 15:45
-
Join Forscope, a dynamic leader in the IT brokerage industry, as a Business Development - Cold calling specialist and play a pivotal role in our continued growth. We specialize in offering cost-effective software solutions, helping our clients achieve significant savings by facil...ma 15:30
-
Minket keresel, ha: Te is aktívan részt szeretnél venni értékesítési kapcsolataink telefonon történő generálásában nem okoz gondot ügyfeleink igényeinek telefonos azonosítása és felmérése bekapcsolódnál a teljes sales csapat munkájának támogatásába különböző problémákon különféle...ma 12:25
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ma 10:15
-
Allocation of Cash and Cards payment Follow up on payment differences First point of Contact for Site managers Handle all requests in a professional and timely manner from the first contact through to a satisfactory completion or resolution Ensure timely and accurate data entry,...tegnap 17:30
-
Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...máj. 23.
-
a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapestenmáj. 23.
-
Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...máj. 22.
-
Execute and validate processing of external supplier invoices, perform regular self-audit and execute on correction actions. Contact person for business operational team in terms of resolving any complex issues with invoices and payments, investigate and resolve deficienci...máj. 22.
-
Az Opus Simplex és az Opus Legal az ország piacvezető személyzeti szolgáltató partnereinek támogatására junior tanácsadót keres foglalkoztatási és munkaügyi területre, budapesti irodájába, az alábbi feladatok ellátására: A magyar munkaerőpiac legnagyobb szereplőinek támogatása fo...máj. 20.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 19.
-
Az ügyfelekkel való kommunikáció telefonon és e-mailen Az ügyfelek tájékoztatása a termékekkel, árakkal és akciókkal kapcsolatos információkról Az ügyfelek segítése a megrendelésekkel, fizetésekkel és szállításokkal kapcsolatban Az ügyfélpanaszok kezelése és megoldása Az ügyfélvi...máj. 15.