Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások IX. kerületben egyetemi végzettséggel
25 db találat
Szűrés
-
Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...máj. 13.
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 14.
-
Allocation of Cash and Cards payment Follow up on payment differences First point of Contact for Site managers Handle all requests in a professional and timely manner from the first contact through to a satisfactory completion or resolution Ensure timely and accurate data entry,...tegnap 17:30
-
A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...tegnap 15:45
-
Dutch Speaking Pharmacovigilance Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Responsible for receiving/downloading information from different channels and receiving voice calls for reporting safety information. Route information/safety reports to appropriate Department (e.g. Medical information, quality assurance) as applicable. Monitoring mailbox, triage...tegnap 10:45 -
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 10:15
-
Identification of marketing relevant topics taking into account SEO, performance and sales analyses in combination with results on customer behavior in the OBI Owned Channels for the county HU for the establishment of onsite campaigning Implementation of marketing strategy & conc...tegnap 05:15
-
Az Opus Simplex és az Opus Legal az ország piacvezető személyzeti szolgáltató partnereinek támogatására junior tanácsadót keres foglalkoztatási és munkaügyi területre, budapesti irodájába, az alábbi feladatok ellátására: A magyar munkaerőpiac legnagyobb szereplőinek támogatása fo...máj. 14.
-
Further development and optimization of the existing template solution System configuration of the Controlling module Development of functional specifications for new reports, functionalities, and requirements from the rollouts Testing, documentation and Go-Live supportmáj. 14.
-
A vállalatcsoport on-premise ServiceNow platformjának fejlesztése és karbantartása Technikai megoldások, funkciók és integrációk tervezése, konfigurálása és fejlesztése a ServiceNow best practices-ei, szabványainak és egyedi fejlesztéseinek a felhasználásával. Hibaelhárítás és hi...máj. 13.
-
beérkező üzem- és kenőanyagok mennyiségi, minőségi átvétele anyagok kiadása a felhasználók számára, kivételezési bizonylat ellenében kiadásra kerülő anyagok kézi és gépi könyvelése, bizonylatolása személy- és tehergépjárművek üzemanyaggal történő kiszolgálása éves vagyonmegállapí...máj. 13.
-
Providing a strong link between Category Management and the project selling team (KAM) in the stores Translating the traditional purchasing strategies of OBI into the language of the project selling team Giving purchasing support for KAM businesses Preparing item...máj. 13.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 13.
-
Support Process Improvement to standardize and optimize processes across HR Hubs Lead and coordinate global projects Be updated and identify digital opportunities within HR through use of e.g. SuccessFactors and other HR tools Support identification and implementation of use of A...máj. 11.
-
Projektek keretében IT alkalmazások bevezetésének/átvételének/kiváltásának tervezése és támogatása, szakértői feladatok ellátása, alkalmazások üzemeltetése Iratkezelő rendszerek üzemeltetése EDMS (nagyvállalati dokumentum kezelő) rendszerek üzemeltetése Együttműködés támogató alv...máj. 11.
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...máj. 11.
-
Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...máj. 10.
-
Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking (Maternity cover) As an L1.5 Application Support Analyst, you will get an opportunity to understand the client business and contribute to resolve Production issues in Polish language. Provide L1.5 Support for multiple Applicatio...máj. 10. -
Project-Based Approach: Flexibility in Duration and Scope: Projects will range from 1 month to half a year, offering a diverse spectrum of experiences and challenges. Tailored Project Assignments: Recognizing that one size doesn’t fit all, we’ll collaboratively identify projects...máj. 09.
-
a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapestenmáj. 08.
-
Támogatod a Kategória menedzsereket ár-és versenytárs monitorozással Áradatok gyűjtésével bővíted az aktuális díjszabási adatkörnyezetet Az ár szempontjából relev...máj. 03.