Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások II. kerületben 3-5 év tapasztalattal
10 db találat
Szűrés
-
Monitoring, analysing and evaluating key digital customer journeys to drive and support journey improvement and optimization Support decision-making and strategy execution through in-depth understanding and analysis of user behaviour in the digital channel Gain business insights...máj. 19.
-
1.Ügyfél elégedettség A legjobb ügyfélélmény biztosítása az üzletben. Elkötelezettség amellett, hogy az ügyfelek számára szívélyes, hívogató környezetet biztosítson az üzletben azáltal, hogy érti az ügyfél kiszolgálás fontosságát. A Vodafone márka és az okos telefonok, okos készü...máj. 22.
-
Műszakvezetőként biztosítod, hogy üzletünk a legjobb vásárlási élményt nyújtsa vásárlóinknak. Mit is jelent ez? Te vagy az Boltvezető jobb keze, az ő távollétében az üzletet teljeskörűen te irányítod. Közreműködsz az árurendelés, árugazdálkodás, leltár előkészítésében és lebony...tegnap 11:30
-
elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartástegnap 10:05
-
Danish speaking customer service representative
Legyen az első 5 jelentkező között!1027 Budapest, Kapás utca 6.Outgoing calls, cold calls in Danish Active sales of the company's services in Danish Consulting with Danish customers and prospects Keeping connection with Danish customers and authorities Preparing quotations, contracts, marketing materials in Danish Active cooperation with p...máj. 20. -
Befogadott, értékesített rendezvények teljes körű operatív előkészítése és helyszíni koordinálása Projekt fázisainak folyamatos figyelemmel kísérése, koordinálása Kapcsolattartás ügyfelekkel, munkatársakkal Rendezvényadminisztrációs feladatok ellátása, nyomon követése, aktualizál...máj. 19.
-
Kimenő hívások indítása Bejövő hívások fogadása Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása Széleskörű információ – és segítségnyújtás az ügyfelek részére Panaszkezelés, problémamegoldás E-mailen beérkező ügyfél kérdések megválaszolása Értékesítőink munkájának támogatása,...máj. 18.
-
üzleti / funkcionális folyamatok felmérése, elemzése, dokumentálása; hiányzó folyamatok felmérése, meglévő folyamatok felülvizsgálata, optimalizálása; projektek kapcsán felmerülő üzleti igények folyamat szemléletű támogatása; szabályzatok, dokumentációk kidolgozásában való közrem...máj. 18.
-
Telefonos és email-es megkeresések fogadása, teljeskörű kezelése Ügyfelek megfelelő tájékoztatása az ügymenetről, szolgáltatásokról, egyéb információkról Megbízások kezelése és továbbítása a futárcégek felé Logisztikai ügyfélmegkeresések kezelése Kapcsolattartás futár partnerekke...máj. 17.
-
szakrendelési időben a páciensek fogadása, számlázás, időpontegyeztetés, az Intézet szerződés állományának kezelése és a hozzá tartozó adminisztrációs feladatok ellátása, telefonon beérkező hívások ügyfélközpontú, udvarias, gyors és pontos fogadása és a felmerülő kérdések megvála...máj. 10.