Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások II. kerületben 1-3 év tapasztalattal
17 db találat
Szűrés
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...máj. 13.
-
Az Opus Simplex és az Opus Legal az ország piacvezető személyzeti szolgáltató partnereinek támogatására junior tanácsadót keres foglalkoztatási és munkaügyi területre, budapesti irodájába, az alábbi feladatok ellátására: A magyar munkaerőpiac legnagyobb szereplőinek támogatása fo...tegnap 16:20
-
Swedish Speaking Customer Experience Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Otthonról végezhetőBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 13. -
Minket keresel, ha: Te is aktívan részt szeretnél venni értékesítési kapcsolataink telefonon történő generálásában nem okoz gondot ügyfeleink igényeinek telefonos azonosítása és felmérése bekapcsolódnál a teljes sales csapat munkájának támogatásába különböző problémákon különféle...máj. 13.
-
Befogadott, értékesített rendezvények teljes körű operatív előkészítése és helyszíni koordinálása Projekt fázisainak folyamatos figyelemmel kísérése, koordinálása Kapcsolattartás ügyfelekkel, munkatársakkal Rendezvényadminisztrációs feladatok ellátása, nyomon követése, aktualizál...máj. 13.
-
Allocation of Cash and Cards payment Follow up on payment differences First point of Contact for Site managers Handle all requests in a professional and timely manner from the first contact through to a satisfactory completion or resolution Ensure timely and accurate data entry,...máj. 12.
-
Kimenő hívások indítása Bejövő hívások fogadása Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása Széleskörű információ – és segítségnyújtás az ügyfelek részére Panaszkezelés, problémamegoldás E-mailen beérkező ügyfél kérdések megválaszolása Értékesítőink munkájának támogatása,...máj. 12.
-
üzleti / funkcionális folyamatok felmérése, elemzése, dokumentálása; hiányzó folyamatok felmérése, meglévő folyamatok felülvizsgálata, optimalizálása; projektek kapcsán felmerülő üzleti igények folyamat szemléletű támogatása; szabályzatok, dokumentációk kidolgozásában való közrem...máj. 12.
-
Support Process Improvement to standardize and optimize processes across HR Hubs Lead and coordinate global projects Be updated and identify digital opportunities within HR through use of e.g. SuccessFactors and other HR tools Support identification and implementation of use of A...máj. 11.
-
A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...máj. 10.
-
Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...máj. 10.
-
szakrendelési időben a páciensek fogadása, számlázás, időpontegyeztetés, az Intézet szerződés állományának kezelése és a hozzá tartozó adminisztrációs feladatok ellátása, telefonon beérkező hívások ügyfélközpontú, udvarias, gyors és pontos fogadása és a felmerülő kérdések megvála...máj. 10.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 10.
-
a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapestenmáj. 08.
-
értékesítők munkájának támogatása, projektek összefogása kapcsolattartás a cég ügyfeleivel árajánlatok készítése, szerződések előkészítése megrendelések teljes körű kezelése értékesítéssel kapcsolatos teendők, kapcsolattartás a háttérosztályokkal folyamatos tanulás a forgalmazott...máj. 07.
-
The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...máj. 01.