Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Üzleti támogató központok állások II. kerületben 1-3 év tapasztalattal

17 db találat
Szűrés
  • Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...
    máj. 11.
  • Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...
    máj. 13.
  • Az Opus Simplex és az Opus Legal az ország piacvezető személyzeti szolgáltató partnereinek támogatására junior tanácsadót keres foglalkoztatási és munkaügyi területre, budapesti irodájába, az alábbi feladatok ellátására: A magyar munkaerőpiac legnagyobb szereplőinek támogatása fo...
    tegnap 16:20
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Junior sales support specialist

    Rugalmas - Budapest, Borsod-Abaúj-Zemplén megye
    Minket keresel, ha: Te is aktívan részt szeretnél venni értékesítési kapcsolataink telefonon történő generálásában nem okoz gondot ügyfeleink igényeinek telefonos azonosítása és felmérése bekapcsolódnál a teljes sales csapat munkájának támogatásába különböző problémákon különféle...
    máj. 13.
  • Befogadott, értékesített rendezvények teljes körű operatív előkészítése és helyszíni koordinálása Projekt fázisainak folyamatos figyelemmel kísérése, koordinálása Kapcsolattartás ügyfelekkel, munkatársakkal Rendezvényadminisztrációs feladatok ellátása, nyomon követése, aktualizál...
    máj. 13.
  • Kimenő hívások indítása Bejövő hívások fogadása Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása Széleskörű információ – és segítségnyújtás az ügyfelek részére Panaszkezelés, problémamegoldás E-mailen beérkező ügyfél kérdések megválaszolása Értékesítőink munkájának támogatása,...
    máj. 12.
  • A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...
    máj. 10.
  • Ügyfélszolgálati munkatárs

    Országosan bárhonnan pályázható
    Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...
    máj. 10.
  • Ügyfélszolgálati referens

    1026 Budapest, Kelemen László utca 12.
    szakrendelési időben a páciensek fogadása, számlázás, időpontegyeztetés, az Intézet szerződés állományának kezelése és a hozzá tartozó adminisztrációs feladatok ellátása, telefonon beérkező hívások ügyfélközpontú, udvarias, gyors és pontos fogadása és a felmerülő kérdések megvála...
    máj. 10.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    máj. 10.
  • a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapesten
    máj. 08.
  • Sales support

    1025 Budapest, Szépvölgyi út 92g.
    értékesítők munkájának támogatása, projektek összefogása kapcsolattartás a cég ügyfeleivel árajánlatok készítése, szerződések előkészítése megrendelések teljes körű kezelése értékesítéssel kapcsolatos teendők, kapcsolattartás a háttérosztályokkal folyamatos tanulás a forgalmazott...
    máj. 07.
  • The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...
    máj. 01.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim