Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák egyetemi végzettséggel, 3-5 év tapasztalattal
48 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies and processes are correctly implemented in the country of responsibility Meet business representatives to discuss issues · Actively prepare the ad hoc reports Balance sheet reconcilia...ma 13:28
-
Develop all model-specific pricing proposals at all stages of the pricing process for the Ford Pro Business segment. This includes: Development of ongoing pricing changes in relation to product changes, and general pricing / realignment actions reacting to the short/ medium ter...ma 12:08
-
Maintaining and testing existing reports to support the daily work of the Order Fulfilment Operations Team Understanding product strategy changes within Ford of Europe Database management (Google Cloud - Big Query / Dataform, Terraform) Seek opportunities to enhance existing repo...Friss
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...Friss
-
Campaigns Management is a team at Ford of Europe that makes sure that European dealers get paid for participating in various campaigns. They use a special software to manage the payments based on the information they receive from other internal systems. The Marketing Incentive Co...Friss
-
Answering calls, mails Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contacts e...ma 13:30
-
Supervising client data processing (extracted from SAP, Oracle, Navision, or other ERP systems) Adjusting data formats, arranging for auto-population of missing information Converting and reconciling clients’ tax data using designated software Cooperating with our internal progra...ma 13:20
-
Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)ma 13:05
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ma 11:55
-
jutalék elszámolási folyamatok működtetése, jutalék zárásokban való részvétel, jutalékot érintő reklamációk kivizsgálása, adatszolgáltatási jelentések készítése, projektekben és tesztelésekben való részvétel, egyedi válaszlevelek készítése, folyamatleírások, szabályzatok frissíté...ma 09:20
-
Tőzsdei kereskedés nyomon követése Kereskedési rendszer működtetése A földgázpiacon zajló kerekedés szabályszerűségének vizsgálata Energiapiaci és piacfelügyeleti elemzések, jelentések, statisztikák készítése Üzleti és piacfejlesztési projektek szakmai támogatása Kapcsolattartás...ma 06:31
-
Following our Business Code of Conduct and always acting with integrity and due diligence Developing and leading a high performing team, creating an environment for success by setting direction and coaching them to succeed through inspiring conversations every day. (Refer to...ma 00:35
-
Manage the CE TBS Leadership Team meetings, ensuring key topics are discussed, decisions made and actions are progressed - including weekly and strategic meetings Drive and coordinate the Mission 2023 pillar projects in CE and co-ordinate the delivery of future strategy projects...tegnap 18:30
-
The Customer care and Sales Support colleague will be responsible for close cooperation with Field Sales and Headquarters’ departments. You will also get to work directly with customers; to build relations and ensure high quality standards. As the Sales Support and Customer Care...tegnap 17:50
-
Operation Deliver collections management services to SBS Review AR ageing reports Perform collection & dunning Determine appropriate escalations & follow-up actions as per defined process Dispute & Claim Management – qualify and create disputes identified by Ci2C and manage dispu...tegnap 16:25
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...tegnap 16:10
-
bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)tegnap 15:25
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...tegnap 15:20
-
Acting as First Point of Contact for our customers, dealing with queries mainly via email (85%) and phone (15%) regarding Business to Business (B2B) Create tickets in ticketing system and assign them to the relevant Team / Technician Connecting with internal teams and occasionall...tegnap 15:20
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...tegnap 14:40