Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
32 db találat
Szűrés
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...máj. 13.
-
ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkaltegnap 14:04
-
Carry out the month-end-close processes in a timely and accurate manner Handle balance sheet reconciliation for businesses/countries supported Support AP-related processes Work with the supported Business to ensure mutual understanding of all accounting entries and follow up on q...tegnap 09:59
-
Allocation of Cash and Cards payment Follow up on payment differences First point of Contact for Site managers Handle all requests in a professional and timely manner from the first contact through to a satisfactory completion or resolution Ensure timely and accurate data entry,...tegnap 17:30
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 10:15
-
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...tegnap 00:50
-
Customer Service Representative- Dutch Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...máj. 14. -
Credit Intervention Analyst- Bad Debt Management (Part-time)
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Perform and manage regular activities on: Bad Debt cases related to supply of goods by: initiation of critical measures in collaboration with finance, credit management and sales team. reach agreement and make arrangements on the treatment of the receivables’loss by aligning with...máj. 14. -
We are seeking a junior Service Partner Coordinator to join our team in Hungary. If you have a passion for client communication and time management, we want to hear from you! Key Responsibilities: Registering and validating the Partner' service requests Booking appointment in cas...máj. 13.
-
We are seeking a junior Service Partner Coordinator to join our team in Hungary. If you have a passion for client communication and time management, we want to hear from you! Key Responsibilities: Registering and validating the Partner' service requests Booking appointment in cas...máj. 13.
-
Join Forscope, a dynamic leader in the IT brokerage industry, as a Business Development - Cold calling specialist and play a pivotal role in our continued growth. We specialize in offering cost-effective software solutions, helping our clients achieve significant savings by facil...máj. 13.
-
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...máj. 13.
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...máj. 13.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.máj. 13.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 13.
-
Dutch Speaking Customer Service Representative (Fixed term contract)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 13. -
Minket keresel, ha: Te is aktívan részt szeretnél venni értékesítési kapcsolataink telefonon történő generálásában nem okoz gondot ügyfeleink igényeinek telefonos azonosítása és felmérése bekapcsolódnál a teljes sales csapat munkájának támogatásába különböző problémákon különféle...máj. 13.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.máj. 13.
-
Incoming (vendor) invoice control according to the actual regulatory requirement Workflow monitoring and actions, including open items checking and clearing Vendor accounts reconciliation. Controlling and posting advance invoices, compensations and assigned payments Period-end r...máj. 12.
-
a bejelentett nemzetközi gépjármű kárigények teljes körű ügyintézése a szabályzatoknak megfelelően, döntéshozatal a kárigények kifizetésével, illetve elutasításával kapcsolatosan, kapcsolattartás a magyarországi és nemzetközi biztosítókkal, szoros együttműködés a társterületekkel...máj. 12.
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.máj. 12.