Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal
35 db találat
Szűrés
-
Soroksári Auchanban 23 éve működő fagylaltozó fiatalos csapatába keresek azonnali kezdéssel , teljes munkaidőre , hosszú távra pultos kollégát. Ha meg akarod alapozni a jövődet , komoly , fiatalos csapatban szeretnél elhelyezkedni , nálunk a helyed! Beleláthatsz az igazi olasz fa...tegnap 09:29
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.máj. 26.
-
Be the first point of contact towards stakeholders and represent the Customer and Colleague Engagement Centre Be the owner of the business area related continuous improvement plan Analyse, understand and surface back to the business the drivers of contact and the things that erod...ma 13:28
-
Planning and ensuring completion of workflow received by the People admin team; delivering processes with well defined controls, accuracy and on time; delivering process and CI training for People admin team members and completing UAT on Core HR system developments or changes. En...ma 12:28
-
A Társaság kapacitás lekötési és kapacitás kezelési feladatainak elvégzése, a vevőportfóliójában bekövetkező kapacitás változások kezelése Rendszerhasználati szerződések megkötésének előkészítése, adminisztrációjának lebonyolítása, valamint a szükséges pénzügyi biztosítékok besze...ma 12:05
-
Szállítást végző alvállalkozókkal szoros kapcsolattartás. Napi fuvarfeladatok szervezése a ki és beszállítás esetében. Ellenőrzések, hogy az áru szállítása az előírásoknak megfelelően történik. Szoros együttműködés a társosztályokkal. Szállításhoz kapcsolódó reklamációk kezelése...tegnap 16:35
-
Czech or Slovak Speaking Senior People Admin Associate (Maternity cover)
Legyen az első 5 jelentkező között!1138. Budapest Váci út 187.Ensure all deliverables with regards to number of transactions related to various administrative tasks connected with People lifecycle are completed in line with legislation and internal guidelines. Set up and maintenance of colleague data, validation of time and attendance infor...tegnap 16:30 -
Felsővezetők napi munkájának teljes körű támogatása, egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Vállalkozás szerződéseinek iktatása és nyilvántartása Iroda működésének biztosítása, kapcsolattartás az iroda bérbeadókkal, karbantartókkal Pénzügyek pontos és precíz kezelése. Házi...tegnap 16:26
-
Czech or Slovak speaking Invoice Matching Lead
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budaepst,Váci út 187.Implementing & maintaining Invoice Matching GFR process controls (QA, mistake proofing, etc.) Drive a CI culture by supporting & encouraging CI mindset within the team. Lead and deliver continuous improvement initiatives to improve delivery, efficiency, quality and save c...tegnap 14:30 -
ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkaltegnap 14:05
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 10:15
-
Manage the incoming request, chats and phone calls of our requestors in relation to any HR process and support the positive Employee Experience for our customers Our HR processes cover the whole Employee Lifecycle – from the hiring of new employees until leaving the Company – thi...tegnap 09:25
-
Az MVM Csoport minőségirányítási rendszerét az ARIS folyamatmodellező eszköz segítségével támogatja. Alkalmazás oldalról támogatja a társasági modellezők (folyamatmenedzsment, rendszervezők, architektek) munkáját. Új tagvállalati bevonás esetén, a Minőségügyi szolgáltatások bevez...tegnap 08:05
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...tegnap 00:00
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...máj. 29.
-
A cég informatikai fejlesztési projektjeivel kapcsolatban felméred és összehangolod az üzleti igényeket, követelményeket, valamint pontosítod, validáltatod a projekt scope-ot A fejlesztendő üzleti folyamatokban feltárod a problémákat, amelyek megoldására a javaslataidat tartalmaz...máj. 29.
-
elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartásmáj. 29.
-
Napi szintű közreműködés a közszolgáltatást támogató ügyfélszolgálatokkal. Támogatni a szervezetet és annak alvállalkozóit az ügyfelek kiszolgálásában és a közszolgáltatási szolgáltatással kapcsolatos megkeresésekben. Megválaszolni a kiemelt partnerektől és ügyfelektől, valamint...máj. 29.
-
AP Operations Specialist - Hybrid Budapest with French
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóExecute and validate processing of external supplier invoices, perform regular self-audit and execute on correction actions. Contact person for business operational team in terms of resolving any complex issues with invoices and payments, investigate and resolve deficienci...máj. 28. -
Responsible for receiving/downloading information from different channels and receiving voice calls for reporting safety information. Route information/safety reports to appropriate Department (e.g. Medical information, quality assurance) as applicable. Monitoring mailbox, triage...máj. 28.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 28.
-
Journal preparation and entry Preparation of balance sheet, intercompany and bank reconciliations Manage Month-End-Close: journal entry, reclassifications, allocations Manage working relationships with Finance Onsite, Stock Admin, AP, AR, Bank teams Take part in data coordination...máj. 28.