Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 3-5 év tapasztalattal
200 db találat
Szűrés
-
Beszállítók versenyeztetése, kiválasztása és menedzsmentje, árajánlatok bekérése, Aktív részvétel pályázatok lebonyolításában, Szerződések előkészítése és megkötése, tárgyalások lefolytatása, Rendelések elkészítése SAP rendszerben, Számlák ellenőrzése...máj. 18.
-
A kereskedelmi asszisztens munkaköre a munkáltató tevékenységéhez kapcsolható adminisztratív, ügyfélszolgálati, raktárkezelési, bel- és külkereskedelmi ügyintézési, valamint minden, az ügyvezető által meghatározott hasonló feladatok ellátására terjed ki. Folyamatos kapcsolattar...máj. 18.
-
a bejelentett nemzetközi gépjármű kárigények teljes körű ügyintézése a szabályzatoknak megfelelően, döntéshozatal a kárigények kifizetésével, illetve elutasításával kapcsolatosan, kapcsolattartás a magyarországi és nemzetközi biztosítókkal, szoros együttműködés a társterületekkel...máj. 18.
-
SZÉKESFEHÉRVÁRON történő munkavégzés a hozzá tartozó területen dolgozó takarítói állomány munkájának megszervezése, koordinálása, rendszeres ellenőrzése területére vonatkozó áru- és eszközbeszerzés koordinálása szerződéses partnerrel való kapcsolattartás, partneri reklamációk kiv...máj. 18.
-
Webshopos és e-mailes rendelések felvétele / feldolgozása Számlák készítése, küldése, nyilvántartása Számlák kifizetésének ellenőrzése Ügyfelekkel való kapcsolattartás olasz nyelven Termékek ajánlása és értékesítés az ügyfelek részére Mintacsomagok összekészítése, postázása Ügyfe...máj. 18.
-
a cég szolgáltatásaink ismertetése ügyféltalálkozók szervezése a tanácsadók, területi képviselők részére a tanácsadó kollégákkal folyamatos kapcsolattartás időpont szervezéshez kapcsolódó adminisztráció egyéb, projektalapú ad hoc feladatok és kapcsolódó adminisztráció...máj. 18.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 18.
-
Be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders Log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...máj. 17.
-
területi vezető közvetlen munkájának segítése központ napi munkájának támogatása együttműködés a partnerekkel, más egységek vezetőivel dokumentumok elkészítése, rendszerezése kimutatások készítése, nyilvántartások vezetésemáj. 17.
-
Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...máj. 17.
-
Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...máj. 17.
-
Egyeztetni a vevőkkel/ szállítókkal Ellenőrizni az előző napi érkezéseket Követni az új szállítmányokat Rakományszervezés Kezelni a szállítmányokat Celloban/FIS-ben Belső rendszerek használata SEH-P kiszállítási csapat támogatása Közvetlen felettes által meghatározott ad hoc jell...máj. 17.
-
Supports the planning of the future results, budgets, forecasts and long range plans, providing appropriate commentary and explanation. Supports the preparation and presentation of monthly results, budget spending and forecasts and associated analysis, providing appropriate comme...máj. 17.
-
Journal preparation and entry Preparation of balance sheet, intercompany and bank reconciliations Manage Month-End-Close: journal entry, reclassifications, allocations Manage working relationships with Finance Onsite, Stock Admin, AP, AR, Bank teams Take part in data coordination...máj. 17.
-
To process incoming vendor invoices To reconcile, investigate and resolve invoice queries, initiate correction within the Accounts Payable system Review all payment files Assist in financial, client, external and internal audits Communicate effectively to both suppliers & employe...máj. 17.
-
Feladataid lesznek: vevői megrendelések fogadása, visszaigazolása, Adminisztrációs és dokumentációs feladatok elvégzése, ERP rendszer kezelése Statisztikák, kimutatások készítése, Kapcsolattartás a vevőkkel (telefonon, e-mailen, személyesen), Információkezelés, adatbázisok aktual...máj. 17.
-
Vendéglátó ipari szolgáltatásaink bemutatása és képviselete Új ügyfelek felkutatása és aktív értékesítés az értékesítési stratégiánk mentén. Újonnan csatlakozó partnerek támogatása az első 1-2 hónapban. Folyamat és termék javaslatok az Ügyfél hangja és visszajelzé...máj. 17.
-
TELUS International is looking for German Customer Onboarding Specialists! Do you love tech and new systems? Or maybe you are someone who is passionate about digital transformation in HR? Then this will be an excellent opportunity for you to explore! A day in the life of a Cust...máj. 17.
-
rakodás előkészítés kijelölt útvonalon közlekedve a rendeltetési helyre szállítja a rakományt az elszállítandó áru ellenőrzése: azonosítás, mennyiség , csomagolás helyességének megállapítása a teherautó(k) megfelelő helyre való beállítása, azok ellenőrzése, megfelelőségének megál...máj. 17.
-
Írásban érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása...máj. 17.