-
Műszaki sales asszisztens
1118 Budapest, Sasadi út 66.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás angol nyelven külföldi partnerekkel
- Prezentációk, dokumentációk összeállítása
- Sales csapat utazásainak támogatása
- Nemzetközi kiszállítások szervezése és nyomonkövetése
- Árajánlatok készítése, kezelése CRM rendszerben
- Sales kollégák támogatása műszaki kérdésekben
November 10.• Előre sorolva 6 órája -
-
Operatív asszisztens
Hibrid • 1114 Budapest, Szent Gellért tér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Te tartod kézben a napi szervezést: meetingek, határidők, feladatok, adminisztráció
- Támogatod a csapat működését: belső kommunikáció, riportok, anyagok előkészítése
- Kezeled és életben tartod a Vivvy közösségi felületeit – Instagram, Facebook, sztorik, posztok
November 06.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Sales és marketing asszisztens
1138 Budapest, Tomori utca 32.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- kereskedelmi partnereinkhez termék listázásások elvégzése (masterdata begyűjtés, listázási lap kitöltés, beküldés, szortiment frissítés, képszerkesztés, termékleírások fordítása, szerkesztése)
- termék címke fordítás és gyártatás
- szortiment, készlet és rendelési táblázatok frissítése
November 20. -
Pénzügyi asszisztens (alapkezelői terület)
1027 Budapest, Henger utca
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkezett számlák alaki és tartalmi ellenőrzése, iktatása a törvényi és belső vállalati előírások szerint, banki utalások előkészítése és kezelése
- A pénzügyi adatok naprakész rögzítése és ellenőrzése, valamint kimutatások és nyilvántartások készítése belső és külső igényekhez
November 20. -
-
Kereskedelmi asszisztens
Hibrid • 1222 Budapest, Nagytétényi út 112.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- új és meglévő partnerekkel való kapcsolattartás (telefonon és írásban)
- ajánlatok, megrendelések, visszaigazolások készítése és nyomon követése
- tendereken, pályázatokon, közbeszerzési eljárásban való aktív részvétel
- vevői adatok, szortiment, cikkszámok kezelése
November 13.• Előre sorolva november 19. -
-
Értékesítési asszisztens
6000 Kecskemét, Szent László körút 81.
-
Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok• Értékesítéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése • Vevőkkel kapcsolatos nyitott kérdések és problémák megoldásának elősegítése • Gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézés • Vevői látogatásokkal kapcsolatos előkészületek támogatása • Statisztikák vezetése • Gépjármű...
November 18. -
-
HR asszisztens
2454 Iváncsa, Kilencedi út 1.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A HR és bérszámfejtés adminisztratív feladatainak támogatása
- Kimutatások készítése
- Toborzási és kiválasztási folyamatok támogatása (hirdetések feladása, önéletrajzok előszűrése, interjúszervezés)
- Kék-galléros toborzás-kiválasztás
- HR adatbázisok, nyilvántartások naprakészen tartása
November 03.• Előre sorolva november 18. -
-
Értékesítési asszisztens- és recepciós (XPENG)
1143 Budapest, Hungária körút 95.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az értékesítő kollégák teljes körű adminisztratív támogatása.
- Finanszírozási és biztosítási ügyletek kezelése, szerződések rögzítése és nyomon követése.
- Kapcsolattartás bankokkal, importőrökkel, külföldi és hazai partnerekkel.
- Ajánlatok, kalkulációk, riportok és belső adatszolgáltatások készítése.
November 19. -
-
Értékesítési és logisztikai asszisztens
9200 Mosonmagyaróvár, Mosonszentjánosi utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Ügyféltörzsadatok rögzítése és karbantartása
- Nevek, címek, kapcsolattartók, termék- és árlisták naprakészen tartása
- Dokumentumok, adatok rendszerezése, archiválása
- Ajánlatok és árlisták előkészítése, követése
- Megrendelések és szállítólevelek feldolgozása
- Kapcsolattartás az értékesítési képviselőkkel
November 12.• Előre sorolva november 18. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Házipénztár kezelése
- Adás-vételi szerződések adminisztrációjában való aktív részvétel
- Hitelügyintézés, biztosítás-kötés
- Ügyfelekkel való aktív kapcsolattartás
- Vevőszámlák készítése
- Készletfinanszírozások ügyintézése
- Kapcsolattartás a pénzügyi osztállyal és a finanszírozókkal
Október 30.• Előre sorolva november 17. -
Ügyvezetői asszisztens
2314 Halásztelek, Korbuly utca
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- az ügyvezető napi munkájának támogatása
- adminisztratív feladatok ellátása a telephelyekre és a munkavállalókra vonatkozóan
- projektekben való aktív részvétel - építési, gépjármű kezelési, hulladék gazdálkodási, telephely fenntartási, személyi témák tárgyában
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
-
Marketing- és ügyfélszolgálati asszisztens
5000 Szolnok, Dobó István utcaNettó 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokMarketingtevékenység támogatása és a marketingspecialista munkájának segítése: közösségimédia-platformok kezelése és kampányok lebonyolításának támogatása (Meta), weboldalkezelés (WordPress) stb....
November 12. -
Irodai asszisztens
1047 Budapest, Sörétgyár utcaBr. 400e - 500e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (2 db) • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az ügyfélkapcsolattartó munkatársak munkájának segítése
- Feladási, csomagolási listák előkészítése
- Beérkező számlák ellenőrzése, iktatása (számla kiállítása nem a feladatkör része)
- Megrendelések rögzítése a vállalatirányítási rendszerbe
- A termelés munkájának összehangolása, segítése
Október 22. -
-
Értékesítési asszisztens
Távmunka / RemoteBr. 400e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonos kapcsolatfelvétel vállalatokkal és önkormányzatokkal – gyakran közvetlenül döntéshozókkal, HR-vezetőkkel vagy polgármesterekkel egyeztetsz
- Stratégiai megbeszélések tervezése – több értékesítő naptárát egyezteted, útvonalakat tervezel
November 11. -
HR asszisztens, gyakornok - Diákmunka
Budapest, XI. kerületNettó 2 005 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Külsős bérszámfejtőnek adatszolgáltatás
- Toborzás, kiválasztás, interjúk szervezése és lebonyolítása
- Diákok alkalmazásával kapcsolatos ügyintézés, kontaktszemély a diákok felé
- Szervezet kötelező orvosi vizsgálatának megszervezése
- Munkavállalók béren kívüli juttatásainak kezelése
Október 27. -
-
Céges autó • Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar anyanyelvi szint • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A csomagfelvételi és kézbesítési folyamatok operatív tervezése és megvalósításának biztosítása
- Éves működési terv összeállítása és végrehajtása a csomagátvételi pont(ok) számára
- Szolgáltatási pontok napi működésének irányítása, a csomagok átvételének és kiadásának biztosítása
November 10.• Előre sorolva november 20. -
-
Projekt adminisztrátor
Budapest
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonos és e-mailes kapcsolattartás a megrendelővel és a partnerekkel
- Kockázatelemzés adatáramlási folyamat koordinálása
- Adatszolgáltatás, adatok és információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása, ügyintézési feladatok
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
French Speaking Administrative Assistant - Inside Sales
Hibrid • Computacenter Services Kft. - Budapest, Soroksári út 30, 1095
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- You gather and manage accurate data using business tools
- You prioritize and coordinate work schedules to meet deadlines and business needs
- You support various administrative and organizational tasks
- You manage and control administrative processes
November 01.• Előre sorolva tegnap 08:15 -
-
-
Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- informatikai területet érintő teljeskörű beszerzési igények és rendelések folyamatának menedzselése,
- mobil és telefonos szolgáltatókkal kapcsolatos előfizetési és eszközrendelések menedzselése,
- IT eszközök leltárának vezetése, frissítése a szervezeti változások alapján,
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
HR adminisztrációs gyakornok
1117 Budapest, Alíz utcaBr. 2 005 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Adminisztratív támogatás a HRBP és a HR‑munkatársak számára
- Dokumentumok készítése, kezelése, karbantartása
- Havi riportok előkészítése, adatgyűjtés és összesítés
- Belső audit támogatása, dossziék és személyzeti anyagok digitalizálása és rendszerezése
Október 29.
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!