Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Customer support specialist állás, munka
59 db találat
Szűrés
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...tegnap 16:10
-
Provide local and remote Hardware / Software desk support: Respond to support requests via phone, email, chat, or in person; Assist users with hardware and software issues; Troubleshoot problems with computers, peripherals (e.g.: printers), mobile devices, and other technology...ma 13:56
-
A meglévő és az új ügyfeleink beérkező telefonhívásainak és e-mail-jeinek fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A megkeresések teljeskörű, határidőre történő kezelése Az ügyfelek tájékoztatása, eseteik nyomonkövetése Az ügyfélkezeléshez kapcsolódó adminisztratív fela...tegnap 07:45
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...máj. 08.
-
összetett elemzések, precíz riportok készítése piaci trendek folyamatos követése döntés-előkészítés támogatása részvétel a pozícióhoz kapcsolódó projektekben kapcsolattartás az értékesítési csapattal hirdetésfoglalás- és szerződéskezelő rendszer napi szintű támogatása prezentáció...tegnap 15:26
-
Kereskedelmi támogatás nyújtása az ügyfelek protfóliójához, a projekt üzleti tevékenységeihez, Ügyfelekkel, belső felekkel való kapcsolattartás telefonon/emailen/chaten/egyéb ügykezelő eszközön keresztül, Megkeresések kezelése, Rendeléskezelés: rendelés bevitel, árellenőrzés, ren...máj. 11.
-
Be the primary point of contact for our partners – it is critical that we help provide them with a predictable and timely resolution to their questions and inquiries while maintaining a positive, professional and friendly attitude Provide customer support in English via live chat...tegnap 09:07
-
Magas színvonalú ügyfélszolgálat biztosítása; Szerződéses partnerek, azaz a sofőrök, regisztrálása, koordinálása, kezelése; Szerződéskötési folyamatban való segítségnyújtás; Partner működéséhez szükséges eszközök, kiadása, nyilvántartásba vétele, visszavételi folyamat menedzselés...máj. 12.
-
Új munkatársunk legfőbb feladata az értékesítési tevékenységünk adminisztratív támogatása és a vevői kapcsolattartás. Meglévő partnereink igényeinek felmérése, tanácsadás és ajánlatok kidolgozása Partnerekkel történő folyamatos kapcsolattartás, vevőkapcsolatok ápolása telefon...ma 12:30
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...máj. 11.
-
Telesales értékesítési csatorna támogatása Adminisztráció, ajánlatok, riportok készítése Új szerződések implementálása Ügyféladatbázis kezelése Együttműködés a társosztályokkalma 15:05
-
Telefonos és email-es megkeresések fogadása, teljeskörű kezelése Ügyfelek megfelelő tájékoztatása az ügymenetről, szolgáltatásokról, egyéb információkról Megbízások kezelése és továbbítása a futárcégek felé Logisztikai ügyfélmegkeresések kezelése Kapcsolattartás futár partnerekke...máj. 11.
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...máj. 08.
-
jogviszony; Főiskola; Informatikai támogatás; Üzleti támogató központok; Angol; senior; Általános... munkarend; Full time work; Home office; Employee status; College; IT Support; Business Supporting Centres; English; senior; General work schedule ...ma 16:50
-
Collecting and processing customer information needed for quotes, contracts, and projects; Supporting customers with queries related to projects and services; Registering customer and project, certificate information and data in corporate ERP tools; Creating quote calculations,...máj. 11.
-
Provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Processing and follow up all relevant requests within the division’s guidelines, liaising with partner fu...máj. 09.
-
main focus areas, He/She is considered as the face to the customer working closely (onsite) with... and Testing teams in support of testing cycles. Degree English knowledge 3-5 years plus working with... ; Projektmenedzsment; Informatikai támogatás; Üzleti támogató központok; IT programozás, Fejlesztés; Angol; senior... ; Rugalmas munkaidő; Full time work; Employee status; College; Project Management; IT Support; Business... Supporting Centres; IT Development; English; senior; flexible working hours Testing; Change management TESTING; ERP...ma 12:45
-
Further development and optimization of the existing template solution System configuration of the Controlling module Development of functional specifications for new reports, functionalities, and requirements from the rollouts Testing, documentation and Go-Live supportma 15:15
-
távmunkavégzésben is dolgozhatsz. Teljes munkaidő; Távmunka; Főiskola; Programozó, Fejlesztő; Informatikai... támogatás; Üzleti támogató központok; IT programozás, Fejlesztés; Angol; senior; Általános munkarend... ; Full time work; Remote; College; Programmer, Developer; IT Support; Business Supporting Centres... ; IT Development; English; senior; General work schedule ...tegnap 17:02
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Deal with complex customer requirements, manage escalations, processing and follow up...máj. 09.