Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák főiskolai végzettséggel, 3-5 év tapasztalattal
29 db találat
Szűrés
-
Join our dynamic Team as a Credit & Collections Analyst at Avis Budget Group BSC in Budapest! Are you an enthusiastic and driven individual with a passion for finance? Avis Budget Group is seeking a motivated Analyst to join our Credit & Collections team. If you're ready to tak...tegnap 14:40
-
- kapcsolattartás a kül- és belföldi vevőkkel - vevői megrendelések feldolgozása és egyeztetése a társosztályokkal - kiszállítások ütemezése és visszaigazolása - speciális szállítási feladatok szervezése - kimutatások, statisztikák készítésetegnap 14:55
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...tegnap 09:35
-
Szállítást végző alvállalkozókkal szoros kapcsolattartás. Napi fuvarfeladatok szervezése a ki és beszállítás esetében. Ellenőrzések, hogy az áru szállítása az előírásoknak megfelelően történik. Szoros együttműködés a társosztályokkal. Szállításhoz kapcsolódó reklamációk kezelése...máj. 15.
-
Kimutatások és jelentések határidőre történő elkészítése, új kimutatások és mutatószámok létrehozásának előkészítése, megvalósítása árváltozások figyelése, felkészülés a készletezés változására, készletgazdálkodást segítő adatok, információk karbantartása az SAP-ban beszállítókka...máj. 15.
-
Work on assignments/projects as part of a team Become knowledgeable of the Customer Service functions of the ERP system Customer data maintenance Assess individual customer requirements and direct activities to appropriate departments Maintain daily customer service reports Handl...máj. 15.
-
Dutch Speaking Pharmacovigilance Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Responsible for receiving/downloading information from different channels and receiving voice calls for reporting safety information. Route information/safety reports to appropriate Department (e.g. Medical information, quality assurance) as applicable. Monitoring mailbox, triage...máj. 15. -
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 15.
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Deal with complex customer requirements, manage escalations, processing and follow up...máj. 15.
-
Provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Processing and follow up all relevant requests within the division’s guidelines, liaising with partner fu...máj. 15.
-
Provide local and remote Hardware / Software desk support: Respond to support requests via phone, email, chat, or in person; Assist users with hardware and software issues; Troubleshoot problems with computers, peripherals (e.g.: printers), mobile devices, and other technology...máj. 14.
-
Operation Deliver collections management services to SBS Review AR ageing reports Perform collection & dunning Determine appropriate escalations & follow-up actions as per defined process Dispute & Claim Management – qualify and create disputes identified by Ci2C and manage dispu...máj. 14.
-
A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...máj. 14.
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...máj. 13.
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...máj. 13.
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...máj. 13.
-
könyvtári szaktájékoztatás, könyvtári kölcsönzés, gyűjteményszervezési, állománygyarapítási feladatok ellátása, könyvtári dokumentumok feldolgozása.máj. 13.
-
A meglévő és az új ügyfeleink beérkező telefonhívásainak és e-mail-jeinek fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A megkeresések teljeskörű, határidőre történő kezelése Az ügyfelek tájékoztatása, eseteik nyomonkövetése Az ügyfélkezeléshez kapcsolódó adminisztratív fela...máj. 13.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 13.
-
Journal preparation and entry Preparation of balance sheet, intercompany and bank reconciliations Manage Month-End-Close: journal entry, reclassifications, allocations Manage working relationships with Finance Onsite, Stock Admin, AP, AR, Bank teams Take part in data coordination...máj. 12.