Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
60 db találat
Szűrés
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 14.
-
Provide local and remote Hardware / Software desk support: Respond to support requests via phone, email, chat, or in person; Assist users with hardware and software issues; Troubleshoot problems with computers, peripherals (e.g.: printers), mobile devices, and other technology...máj. 14.
-
A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...máj. 14.
-
Issue outgoing (Accounts Receivable) invoices Reconcile balance sheet accounts related to payroll and Accounts receivable Prepare all kind of statistic reports (KSH and others) Operate Cost Claim process end-to-end, monitor compliance around used and spends on c...tegnap 22:30
-
Ensure all deliverables with regards to number of transactions related to various administrative tasks connected with People lifecycle are completed in line with legislation and internal guidelines. This includes processing payroll for colleagues, making payments and deductions,...tegnap 22:30
-
Szállítást végző alvállalkozókkal szoros kapcsolattartás. Napi fuvarfeladatok szervezése a ki és beszállítás esetében. Ellenőrzések, hogy az áru szállítása az előírásoknak megfelelően történik. Szoros együttműködés a társosztályokkal. Szállításhoz kapcsolódó reklamációk kezelése...tegnap 16:31
-
Implementing & maintaining Invoice Matching GFR process controls (QA, mistake proofing, etc.) Drive a CI culture by supporting & encouraging CI mindset within the team. Lead and deliver continuous improvement initiatives to improve delivery, efficiency, quality and save c...tegnap 14:30
-
ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása tájékoztatás és segítségnyújtás telefonon, e-mailben problémamegoldás, panaszkezelés hibabejelentések feldolgozása napi kapcsolattartás a társosztályokkal napi riportok elkészítése kapcsolattartás partnerekkel...tegnap 14:30
-
Proposal support Preparing submissions for legal directories Organisation and supervision of client facing and internal events (conferences, seminars, team building events, parties, etc.) Ensuring that company brochures are always up-to-date Maintaining up-to-date practice broc...tegnap 14:10
-
Work on assignments/projects as part of a team Become knowledgeable of the Customer Service functions of the ERP system Customer data maintenance Assess individual customer requirements and direct activities to appropriate departments Maintain daily customer service reports Handl...tegnap 13:25
-
Be the first point of contact towards stakeholders and represent the Customer and Colleague Engagement Centre Be the owner of the business area related continuous improvement plan Analyse, understand and surface back to the business the drivers of contact and the things that erod...tegnap 11:30
-
Dutch Speaking Pharmacovigilance Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Responsible for receiving/downloading information from different channels and receiving voice calls for reporting safety information. Route information/safety reports to appropriate Department (e.g. Medical information, quality assurance) as applicable. Monitoring mailbox, triage...tegnap 10:45 -
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...tegnap 10:30 -
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 10:15
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Deal with complex customer requirements, manage escalations, processing and follow up...tegnap 09:15
-
Provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Processing and follow up all relevant requests within the division’s guidelines, liaising with partner fu...tegnap 09:10
-
A TE FELADATAID LESZNEK: Cégünk rendeléseinek kezelése (leadás, visszaigazolás, teljes dokumentáció) Fuvarszervezési feladatok ellátása főleg német, belga és kínai partnerektől Számlázási feladatok ellátása Külföldi partnerekkel, beszállítókkal való kapcsolattartás SAP és MS Exce...máj. 14.
-
We are looking for a new colleague who will support our Italian sales office to handle the incoming orders from the customers. In this Role, Your Responsibilities Will Be: Respond to sales inquiries from customers by ensuring on-timely and complete entering of orders. Acknowledge...máj. 14.
-
Within Tesco Business Services & Technology the Finance Services function provides support for the TESCO Central European Businesses in transactional area. Our team in Budapest works together with all departments within the business, ensures payment of invoices and secures the ri...máj. 14.
-
Czech or Slovak speaking Helpdesk Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives Clubcard, Tesco Online...máj. 14.