Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
53 db találat
Szűrés
-
Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...tegnap 15:25
-
Interact with stakeholders across the business to build strong and credible relationships in order to maximize overall delivery Use BI tools (Iview, Celonis, etc.) to identify opportunities, with ability to leverage the global sourcing function at the Vodafone Procurement Company...tegnap 12:17
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 10:12
-
Manage a portfolio for settlement of financial and physical transactions. Be accountable for the accurate and timely completion of Settlements activities within area of responsibility, which include: Generate customer invoices and supporting documentation Settle all transactions...tegnap 14:40
-
Humánerőforrás gazdálkodási módszerek, innovatív HR eszközök, HR riporting rendszerek alkalmazásával a személyi jellegű és egyéb HR költségek, illetve a rendelkezésre álló létszám optimális felhasználásának biztosítása; Munkaerőmozgások, illetve a szervezetstruktúrát érintő válto...tegnap 05:05
-
Credit Intervention Analyst- Bad Debt Management (Part-time)
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Perform and manage regular activities on: Bad Debt cases related to supply of goods by: initiation of critical measures in collaboration with finance, credit management and sales team. reach agreement and make arrangements on the treatment of the receivables’loss by aligning with...máj. 09. -
Allocation of Cash and Cards payment Follow up on payment differences First point of Contact for Site managers Handle all requests in a professional and timely manner from the first contact through to a satisfactory completion or resolution Ensure timely and accurate data entry,...máj. 09.
-
Dinamikus és nemzetközi Customer and Sales Support csapat tagjaként közvetlen kapcsolat fenntartása különböző európai ügyfelekkel e-mailben és telefonon keresztül, valamint a logisztikai intézkedéseik támogatása. A rendelési folyamat zavartalan lebonyolításában való segítségnyújt...máj. 09.
-
Közreműködésedben az alapbizonylatok, részfolyamatok könyvelésében Napi együttműködésedben a társterületekkel A szenior könyvelő és a könyvelési irodavezető munkájának aktív támogatásábanmáj. 09.
-
Performs the general accounting functions and month end closing process for operating locations. Uses company accounting, control and reporting systems (Oracle, Hyperion, RST, ASP, etc.). Applies user manuals, SOP-s, procedures issued and used by SS in the daily work and during...máj. 09.
-
Know Your Customer Operations Analyst - Czech or Slovakian Speaker
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestConduct client profile reviews for customer accounts Review all information and documentation ensuring compliance with local regulation and Citi standards Update KYC forms and client profiles according to policy requirements Follow up with clients to ensure information is receive...máj. 09. -
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...máj. 09.
-
To support projects and business as usual (BAU) teams by ensuring e-learning materials, user support documentation, promotional videos, and other promotional materials are developed for various global and local processes/systems for all areas supported by Intelligent Operations...máj. 09.
-
Customer Service Representative- Dutch Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...máj. 08. -
Belföldi és külföldi szállító számlák, bank könyvelése Banki ügyintézés Havi zárásban való aktív részvétel Kintlévőség kezelés, partnerekkel való kapcsolattartás Utalások rögzítése Riportok, jelentések küldése vezetők részére KSH adatszolgáltatás készítése...máj. 08.
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...máj. 08.
-
Communication with clients throughout whole process of the registration, being top-coordinator between the customer and other involved parties Building registration strategy General regulatory affairs project management Control for budgeting of registration projects Database mana...máj. 08.
-
Operation Deliver collections management services to SBS Review AR ageing reports Perform collection & dunning Determine appropriate escalations & follow-up actions as per defined process Dispute & Claim Management – qualify and create disputes identified by Ci2C and manage dispu...máj. 08.
-
Az NTT DATA Hungary, amely az NTT Data Inc. magyarországi leányvállalata, keresi új logisztikus/beszerző adminisztrátor kollégáját, 2 éves fix határozott idejű munkakörbe. (Maternity cover). A pozíció egy 4 fős csapat tagja, amely a logisztikai vezetőnek reportál, aki egyben a cé...máj. 08.
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...máj. 08.