Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üllői állások, munkák
17 db találat
Szűrés
-
Mennyiségi és minőségi áruátvétel Betárolás targoncával és manuálisan (polcrendszerre és árutároló görgős eszközre) Árukiadás vevők részére szkenner segítségével Belső árumozgások teljesítése, komissiózásmáj. 13.
-
MUNKAKÖR LEÍRÁSA Feladataid közé fog tartozni az alapanyagok kimérése, a jégkrém mix elkészítése és a csomagolás. Élelmiszermérnökeink mindenre megtanítanak, ezért a munka képzettséget nem igényel, viszont elengedhetetlen a precizitás és a rendszeretet. MUNKAREND Hétfő – Péntek: ...tegnap 17:45
-
Answers inbound customer calls and / or collects all necessary information from any customer service channel into the ticket system. Engages with customers to further understand reported issues and provide guidance, according to solution tree and knowledge base protocol, to diagn...tegnap 17:20
-
Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálásategnap 13:35
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 10:15
-
A vállalaton belül használt alkalmazások, szoftverek technikai támogatása, telepítése, konfigurálása Az alkalmazásokkal kapcsolatos problémák elhárítása és megoldása, valamint időben történő támogatás biztosítása A vállalat üzleti alkalmazásainak magasabb szintű felhasználói támo...máj. 14.
-
- Ajánlatok kiadása és kezelése - Szerződések előkészítése, megkötése, karbantartása - A projektek összefogása, egyeztetés a társosztályokkal, adminisztrációja - Közép és nagyvállalati Partnerek rendszeres és folyamatos látogatása - Teljes ügyfélkezelési folyamatok koordinálása,...máj. 14.
-
Bei karriere tutor überrnimmst du folgende Aufgaben: - Als IT-Helpdesk-Mitarbeiter/in betreust du unsere internen Mitarbeiter und Teilnehmer. - Zusammen mit deinem Team bist du verantwortlich für die Entwicklung und Qualitätssicherung unserer Architekturen, Prozesse, und Tech St...máj. 14.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 13.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 13.
-
KOSTAL is currently professionalizing its international HR function, especially by digitalizing processes and strategically implementing IT support tools. Some parts of the HR systems are already fit for the future, other parts are currently under transformation and some parts st...máj. 12.
-
A meglévő ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel magyar nyelven. - Saját gyártású, kiváló minőségű táplálékkiegészítők értékesítése. - Termékeink jó és naprakész ismerete és ajánlások az ügyfelek számára - Adatok bevitele az adatbázisba, megrendelések feltöltése...máj. 11.
-
A Workster az egyik legjelentősebb vezető Outsourcing / BPO tanácsadó céggel partnerségben, németül beszélő e-kereskedelmi ügyféltanácsadókat keres. A munka teljes mértékben otthonról végezhető, bárhonnan Magyarországról. Az Ön feladatai lesznek Kezelje a bejövő kapcsolatokat kül...máj. 10.
-
Backend Support Specialist - 3rd level
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóMain tasks, roles and responsibilities: Incident processing (3rd Level) Platform services within defined KPIs > 99% (incl. Customer KPIs/contracts and reporting) Scalable services fully automated as infrastructure as code Reliable and cost driven monitoring of the platform inc...máj. 10. -
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...máj. 10.
-
A Magyar Telekom szolgáltatásainak értékesítése. Az ügyfelek napi szintű kiszolgálása. Adminisztrációs feladatok elvégzése.máj. 10.
-
Our partner is a workplace where people’s talents can accelerate, their efforts are recognized and rewarded. They are working to build a company of people who represent a wealth of cultures and experiences. The company is a world-wide leader in providing innovative solutions for...máj. 08.