Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások II. kerületben 1-3 év tapasztalattal
7 db találat
Szűrés
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
Swedish Speaking Customer Experience Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Otthonról végezhetőBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 12:40 -
Befogadott, értékesített rendezvények teljes körű operatív előkészítése és helyszíni koordinálása Projekt fázisainak folyamatos figyelemmel kísérése, koordinálása Kapcsolattartás ügyfelekkel, munkatársakkal Rendezvényadminisztrációs feladatok ellátása, nyomon követése, aktualizál...tegnap 00:45
-
Kimenő hívások indítása Bejövő hívások fogadása Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása Széleskörű információ – és segítségnyújtás az ügyfelek részére Panaszkezelés, problémamegoldás E-mailen beérkező ügyfél kérdések megválaszolása Értékesítőink munkájának támogatása,...máj. 12.
-
Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...máj. 10.
-
szakrendelési időben a páciensek fogadása, számlázás, időpontegyeztetés, az Intézet szerződés állományának kezelése és a hozzá tartozó adminisztrációs feladatok ellátása, telefonon beérkező hívások ügyfélközpontú, udvarias, gyors és pontos fogadása és a felmerülő kérdések megvála...máj. 10.
-
The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...máj. 01.