Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások Budapesten egyetemi végzettséggel
10 db találat
Szűrés
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...máj. 13.
-
Provide technical assistance to Customers regarding the product sizing, applications, system solutions, accessories, installations, prices, etc. assuring the functionality of the solution in practice. Identify and implement value-added services and enhance customer relationship...tegnap 15:30
-
Az értékesítési csapat támogatása Gépjármű adatok rögzítése Forgalomba helyezési ügymenet támogatása Teljes finanszírozási ügyintézés Beszállítókkal, ügyfelekkel történő kapcsolattartás Biztosítási állomány kezelése Beszerzési folyamat támogatása...tegnap 15:07
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.máj. 13.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 13.
-
Dutch Speaking Customer Service Representative (Fixed term contract)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 13. -
Be the primary point of contact for our partners – it is critical that we help provide them with a predictable and timely resolution to their questions and inquiries while maintaining a positive, professional and friendly attitude Provide customer support in English via live chat...máj. 13.
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.máj. 12.
-
hívásokat fogadhatsz, problémákat oldhatsz meg személyesen beérkező ügyfeleket fogadhatsz, kéréseiket adminisztrálod, megoldod fizetési kérelmeket rögzítesz, tájékoztatsz és megoldásokat kínálsz ügyfeleinknek változatos feladatok (adminisztráció, megállapodás készítés, reklamáció...máj. 03.