Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyféltámogatás, adminisztráció állások Budapesten középiskolai végzettséggel

14 db találat
Szűrés
  • Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...
    ápr. 24.
  • Senior könyvelő

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 80.
    Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...
    ápr. 26.
  • Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek, telefonon és/vagy e-mailben (panaszok, adatváltozás, hibaelhárítási feladatok), esetenként a személyes ügyfélszolgálati feladatok A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása...
    tegnap 17:50
  • Network folyamatok felmérése, elemzése, optimalizálása, fejlesztése, Új folyamatok bevezetését követően azok oktatásának koordinálása, szervezése, valamint kapcsolódó szabályzatok módosítási igényeinek leadása, nyomon követése, Network területen használt rendszerek fejlesztéséhez...
    tegnap 08:00
  • Az értékesítési csapat támogatása Gépjármű adatok rögzítése Forgalomba helyezési ügymenet támogatása Teljes finanszírozási ügyintézés Beszállítókkal, ügyfelekkel történő kapcsolattartás Biztosítási állomány kezelése Beszerzési folyamat támogatása...
    ápr. 27.
  • A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...
    ápr. 25.
  • The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...
    ápr. 16.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim