Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
28 db találat
Szűrés
-
Komplex, operatív folyamatok támogatása, felmerülő problémák, kérések kezelése Salesforce rendszeren keresztül Telefonon, e-mailen és chaten keresztül támogatás nyújtása belső és külső ügyfelek részére angol nyelven Az ügyféladatok és kommunikáció naprakész nyilvántartása az adat...máj. 07.
-
könyvtári szaktájékoztatás, könyvtári kölcsönzés, gyűjteményszervezési, állománygyarapítási feladatok ellátása, könyvtári dokumentumok feldolgozása.máj. 07.
-
A meglévő és az új ügyfeleink beérkező telefonhívásainak és e-mail-jeinek fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A megkeresések teljeskörű, határidőre történő kezelése Az ügyfelek tájékoztatása, eseteik nyomonkövetése Az ügyfélkezeléshez kapcsolódó adminisztratív fela...máj. 07.
-
Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion Interact with customers and stakeholders in a professional, friendl...máj. 06.
-
a bejelentett nemzetközi gépjármű kárigények teljes körű ügyintézése a szabályzatoknak megfelelően, döntéshozatal a kárigények kifizetésével, illetve elutasításával kapcsolatosan, kapcsolattartás a magyarországi és nemzetközi biztosítókkal, szoros együttműködés a társterületekkel...máj. 06.
-
Provide procurement administrative support service for a diverse customer base (multiple locations which may be in different countries with multiple languages). Work with many languages and currency's and with multiple cultures through the organizational structure. Built strong r...máj. 05.
-
Building and maintaining a productive relationship with Authorities Ensuring accurate and timely processing official claims of third parties (Courts and Authorities) Supervising the daily operation and performance of the Official Claims dedicated Team Supervising the daily opera...máj. 04.
-
The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...máj. 01.