Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák angol nyelvtudással
15 db találat
Szűrés
-
Tanácsadói projektek szakmai és adminisztratív menedzselése; Üzletfejlesztés támogatása és önálló üzletfejlesztési tevékenység; Kapcsolattartás ügyfelekkel; Csapatvezetés és mentorálás.ápr. 26.
-
Answering calls, mails Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contacts e...ápr. 26.
-
könyvtári szaktájékoztatás, könyvtári kölcsönzés, gyűjteményszervezési, állománygyarapítási feladatok ellátása, könyvtári dokumentumok feldolgozása.ápr. 25.
-
A meglévő és az új ügyfeleink beérkező telefonhívásainak és e-mail-jeinek fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A megkeresések teljeskörű, határidőre történő kezelése Az ügyfelek tájékoztatása, eseteik nyomonkövetése Az ügyfélkezeléshez kapcsolódó adminisztratív fela...ápr. 25.
-
Kapcsolattartás a magyar és német társosztályokkal, beszállítókkal, partnercégekkel, vevőkkel Minőségügyi reklamációk kezelése, szükséges korrekciók kezdeményezése, minőségügyi szabályok betartatása A minőségbiztosítást segítő időszaki jelentések készítése Hibaanalízis készítés...ápr. 25.
-
Vevői megrendelések napi szintű operatív menedzselése a megrendelés beérkezésétől a kiszállításig, a maximális vevői elégedettség elérése céljából. Anyacéggel és ügyfelekkel való kapcsolattartás német és/vagy angol nyelven Megrendelések, vevői kérések fogadása Vevői kapcsolatok k...ápr. 24.
-
Conduct client profile reviews for customer accounts Review all information and documentation ensuring compliance with local regulation and Citi standards Update KYC forms and client profiles according to policy requirements Follow up with clients to ensure information is receive...ápr. 24.
-
Campaigns Management is a team at Ford of Europe that makes sure that European dealers get paid for participating in various campaigns. They use a special software to manage the payments based on the information they receive from other internal systems. The Marketing Incentive Co...ápr. 23.
-
Provide procurement administrative support service for a diverse customer base (multiple locations which may be in different countries with multiple languages). Work with many languages and currency's and with multiple cultures through the organizational structure. Built strong r...ápr. 23.
-
Takes a leading role in improving current catalogue administration processes with standardization, determining policies aligned with master data administration principles. Drives the efficiency of catalogue processes and leads related improvement projects; drives the identificati...ápr. 23.
-
ügyfélszolgálatra beérkező e-mailek és live chat üzenetek fogadása és megválaszolása, beérkező problémák megoldása, panaszkezelés, ügyfelek azonosítása és tájékoztatása, napi ügyfélszolgálati riportok készítése, számlákhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása...ápr. 23.
-
Vezetői Dashboard-ok fejlesztése és kezelése, valamint KPI riportolás a társterületek felé A jelentések minőségének biztosítása az adatvédelem és -feldolgozás szempontjainak figyelembevételével Rendszeres egyeztetés a szolgáltatási folyamat szereplőivel Konzultáció, a szolgáltatá...ápr. 23.
-
Meglévő folyamatok és azok digitális fejlesztési lehetőségeinek felmérése és elemzése az üzleti igényeknek megfelelően (automatizáció, robotizáció) A megoldási lehetőségek összegyűjtése és megvalósíthatóságának felmérése A döntések értelmében a fejlesztések végrehajtása vagy az i...ápr. 19.
-
Building and maintaining a productive relationship with Authorities Ensuring accurate and timely processing official claims of third parties (Courts and Authorities) Supervising the daily operation and performance of the Official Claims dedicated Team Supervising the daily opera...ápr. 17.
-
The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...ápr. 16.