Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák egyetemi végzettséggel
75 db találat
Szűrés
-
Milyen feladatokra számíthatsz? - kapcsolattartás a biztosítókkal - írásban és helyben történő ügyfélkommunikáció - a meglévő állomány kezelése, adminisztrációjategnap 21:57
-
Provide technical assistance to Customers regarding the product sizing, applications, system solutions, accessories, installations, prices, etc. assuring the functionality of the solution in practice. Identify and implement value-added services and enhance customer relationship...tegnap 15:30
-
Az értékesítési csapat támogatása Gépjármű adatok rögzítése Forgalomba helyezési ügymenet támogatása Teljes finanszírozási ügyintézés Beszállítókkal, ügyfelekkel történő kapcsolattartás Biztosítási állomány kezelése Beszerzési folyamat támogatása...tegnap 15:07
-
Új munkatársunk legfőbb feladata az értékesítési tevékenységünk adminisztratív támogatása és a vevői kapcsolattartás. Meglévő partnereink igényeinek felmérése, tanácsadás és ajánlatok kidolgozása Partnerekkel történő folyamatos kapcsolattartás, vevőkapcsolatok ápolása telefon...tegnap 12:30
-
A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...tegnap 09:29
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 13.
-
Customer Service Representative- Dutch Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...tegnap 20:55 -
Know Your Customer Operations Analyst - Czech or Slovakian Speaker
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestConduct client profile reviews for customer accounts Review all information and documentation ensuring compliance with local regulation and Citi standards Update KYC forms and client profiles according to policy requirements Follow up with clients to ensure information is receive...tegnap 11:15 -
A cég minden napos munkája során, vámkezeléssel kapcsolatban beérkező telefonhívások és e-mailek kezelése, ügyfélkérések, kérdések intézése, megválaszolása illetve továbbítása a megfelelő kollégák számára. A feladatok alapvetően a következők: kapcsolattartás az ügyfelekkel, besz...tegnap 11:05
-
Tőzsdei kereskedés nyomon követése Kereskedési rendszer működtetése A földgázpiacon zajló kerekedés szabályszerűségének vizsgálata Energiapiaci és piacfelügyeleti elemzések, jelentések, statisztikák készítése Üzleti és piacfejlesztési projektek szakmai támogatása Kapcsolattartás...tegnap 06:35
-
Vevőktől érkező megrendelések kezelése, feldolgozása, visszaigazolása, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás Vevői igények egyeztetése, együttműködve a gyártástervezéssel Készletszintek figyelemmel kísérése s...máj. 13.
-
We are seeking a junior Service Partner Coordinator to join our team in Hungary. If you have a passion for client communication and time management, we want to hear from you! Key Responsibilities: Registering and validating the Partner' service requests Booking appointment in cas...máj. 13.
-
We are seeking a junior Service Partner Coordinator to join our team in Hungary. If you have a passion for client communication and time management, we want to hear from you! Key Responsibilities: Registering and validating the Partner' service requests Booking appointment in cas...máj. 13.
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...máj. 13.
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...máj. 13.
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...máj. 13.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.máj. 13.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 13.
-
Swedish Speaking Customer Experience Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Otthonról végezhetőBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 13. -
Dutch Speaking Customer Service Representative (Fixed term contract)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 13.