Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák >10 év tapasztalattal
30 db találat
Szűrés
-
Telefonos és email-es megkeresések fogadása, teljeskörű kezelése Ügyfelek megfelelő tájékoztatása az ügymenetről, szolgáltatásokról, egyéb információkról Megbízások kezelése és továbbítása a futárcégek felé Logisztikai ügyfélmegkeresések kezelése Kapcsolattartás futár partnerekke...tegnap 09:10
-
A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...ma 00:35
-
a cég szolgáltatásaink ismertetése ügyféltalálkozók szervezése a tanácsadók, területi képviselők részére a tanácsadó kollégákkal folyamatos kapcsolattartás időpont szervezéshez kapcsolódó adminisztráció egyéb, projektalapú ad hoc feladatok és kapcsolódó adminisztráció...tegnap 08:35
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...tegnap 00:00
-
Czech or Slovak speaking Helpdesk Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives Clubcard, Tesco Online...máj. 29. -
Answering calls and emails Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contac...máj. 29.
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...máj. 29.
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...máj. 29. -
Folyamatos kapcsolattartás az alvállalkozó partnerekkel. Az üzemeltetési osztályvezető napi munkájának támogatása. Dokumentációk és adatbázisok kezelése. Az osztály üzemeltetési és karbantartási tevékenységeire vonatkozó műszaki adminisztrációs feladatok elvégzése (megrendelők, s...máj. 29.
-
Egy rendkívüli módon jól szervezett, a családias vállalkozás értékeit megtartó és szem előtt tartó cégként fókuszban tartjuk az ügyfélkapcsolatok ápolását. Ügyfeleinkkel a rendszeres kapcsolattartás nem csak a megtartás és az újabb megrendelések lehetőségének a biztosítása miatt...máj. 29.
-
Improving customer and colleague experience through the delivery of strategic CCEC objectives, working in partnership with respective stakeholders across the business Working closely with stakeholders and CCEC operations, to address the root cause of customer and colleague contac...máj. 28.
-
In this position you will be responsible for the administrative and operational support of certain partner programs - mainly related to vendor marketing and business developments activites. YOUR TASKS WILL INCLUDE: Keeping track of partner programs and policies with a special att...máj. 28.
-
visszajelzések időben történő rögzítése és azok nyomon követése beérkező reklamációk kezelése és azok szakszerű megválaszolása kollégák támogatása a hibák okainak megállapításában (számlázások és jóváírások kezdeményezése), intézkedésben és után követésben kapcsolat a cégen belül...máj. 28.
-
Ebben a munkakörben sokat fogsz az ügyfeleinkkel egyeztetni, kommunikálni, akik a világ számos tájáról felvehetik majd veled a kapcsolatot. Kiforrott ügyfélkörrel rendelkezünk, és a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően ez a kör fokozatosan bővül. A munkád során egy támogató cs...máj. 28.
-
Responsible for receiving/downloading information from different channels and receiving voice calls for reporting safety information. Route information/safety reports to appropriate Department (e.g. Medical information, quality assurance) as applicable. Monitoring mailbox, triage...máj. 28.
-
Írásban érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása...máj. 27.
-
ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása tájékoztatás és segítségnyújtás telefonon, e-mailben problémamegoldás, panaszkezelés hibabejelentések feldolgozása napi kapcsolattartás a társosztályokkal napi riportok elkészítése kapcsolattartás partnerekkel...máj. 27.
-
Work on assignments/projects as part of a team Become knowledgeable of the Customer Service functions of the ERP system Customer data maintenance Assess individual customer requirements and direct activities to appropriate departments Maintain daily customer service reports Handl...máj. 27.
-
Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...máj. 27.
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Deal with complex customer requirements, manage escalations, processing and follow up...máj. 27.