Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
19 db találat
Szűrés
-
Be the first point of contact towards stakeholders and represent the Customer and Colleague Engagement Centre Be the owner of the business area related continuous improvement plan Analyse, understand and surface back to the business the drivers of contact and the things that erod...ma 13:28
-
We are searching for an Italian speaking Order Fulfillment Representative for our multinational partner who is present in the technology field. If you would like to work in a team and provide commercial support then stop scrolling! In this position you will be responsible for: -...ma 14:11
-
Befogadott, értékesített rendezvények teljes körű operatív előkészítése és helyszíni koordinálása Projekt fázisainak folyamatos figyelemmel kísérése, koordinálása Kapcsolattartás ügyfelekkel, munkatársakkal Rendezvényadminisztrációs feladatok ellátása, nyomon követése, aktualizál...tegnap 12:20
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...tegnap 00:00
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...máj. 29.
-
In this position you will be responsible for the administrative and operational support of certain partner programs - mainly related to vendor marketing and business developments activites. YOUR TASKS WILL INCLUDE: Keeping track of partner programs and policies with a special att...máj. 28.
-
visszajelzések időben történő rögzítése és azok nyomon követése beérkező reklamációk kezelése és azok szakszerű megválaszolása kollégák támogatása a hibák okainak megállapításában (számlázások és jóváírások kezdeményezése), intézkedésben és után követésben kapcsolat a cégen belül...máj. 28.
-
Ebben a munkakörben sokat fogsz az ügyfeleinkkel egyeztetni, kommunikálni, akik a világ számos tájáról felvehetik majd veled a kapcsolatot. Kiforrott ügyfélkörrel rendelkezünk, és a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően ez a kör fokozatosan bővül. A munkád során egy támogató cs...máj. 28.
-
Responsible for receiving/downloading information from different channels and receiving voice calls for reporting safety information. Route information/safety reports to appropriate Department (e.g. Medical information, quality assurance) as applicable. Monitoring mailbox, triage...máj. 28.
-
ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása tájékoztatás és segítségnyújtás telefonon, e-mailben problémamegoldás, panaszkezelés hibabejelentések feldolgozása napi kapcsolattartás a társosztályokkal napi riportok elkészítése kapcsolattartás partnerekkel...máj. 27.
-
Work on assignments/projects as part of a team Become knowledgeable of the Customer Service functions of the ERP system Customer data maintenance Assess individual customer requirements and direct activities to appropriate departments Maintain daily customer service reports Handl...máj. 27.
-
Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...máj. 27.
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Deal with complex customer requirements, manage escalations, processing and follow up...máj. 27.
-
Provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Processing and follow up all relevant requests within the division’s guidelines, liaising with partner fu...máj. 27.
-
szakrendelési időben a páciensek fogadása, számlázás, időpontegyeztetés, az Intézet szerződés állományának kezelése és a hozzá tartozó adminisztrációs feladatok ellátása, telefonon beérkező hívások ügyfélközpontú, udvarias, gyors és pontos fogadása és a felmerülő kérdések megvála...máj. 25.
-
Közvetlen kapcsolattartás az ügyfelekkel, meglévő kapcsolatok erősítése és az üzleti forgalom dinamikus növelése Új ügyfélkapcsolatok kiépítése és az üzleti lehetőségek felfedezése Komplex megoldások kidolgozása beleértve a rakománytervezést, menetrendeket és a szállítási módokat...máj. 25.
-
Proposal support Preparing submissions for legal directories Organisation and supervision of client facing and internal events (conferences, seminars, team building events, parties, etc.) Ensuring that company brochures are always up-to-date Maintaining up-to-date practice broc...máj. 24.
-
Napi aktív kapcsolattartás kül- és belföldi partnereinkkel, emailben és telefonon egyaránt Rendelések pontos, precíz visszaigazolása az ERP rendszerben Partnereink tájékoztatása (készletinformációk, a várható kiszállítás stb.) Dokumentumkezelés Reklamációkezelés Ügyfélszolgálati...máj. 21.
-
Napi szintű írásbeli és telefonos kommunikáció az ügyfelekkel Megrendelések és árajánlatok rögzítése, nyomonkövetése Aktív részvétel az üzletfejlesztési projektekben Reklamációs ügyintézés Ügyfél adatbázis karbantartásamáj. 18.