Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, teljes munkaidő munkák Zala megyében
8 db találat
Szűrés
-
1. Supply Chain Strategy Development: Develop and implement supply chain strategies that align with company objectives, optimize efficiency, and reduce costs. 2. Supplier Management: Identify, evaluate, and select suppliers based on their ability to supply products and services i...tegnap 15:15
-
Kiváló ügyfélélmény Az üzlettérben tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Értékesítés, ügyf...máj. 07.
-
Találkozók egyeztetése területi képviselők részére (minimum 5 találkozó/nap) Új ügyfelek felkeresése Kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkelmáj. 11.
-
Kapcsolatápolás a már meglévő ügyfelekkel, vevőlátogatás, új partnerkapcsolatok kiépítése Bolti megjelenés biztosítása, termékkínálat bővítése, a forgalom növelése Kapcsolattartás a senior értékesítési szaktanácsadóval, a vevőszolgálati munkatársakkal és a szervezet többi tagjáva...máj. 10.
-
A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...máj. 10.
-
Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...máj. 10.
-
A telephelyre érkező partnerek szakszerű kiszolgálása Gyors, készséges vevőkiszolgálás, műszaki tanácsadás Aktív kapcsolattartás telefonon és e-mailben a régió összes régi és új potenciális partnerével Szerződések előkészítése Megrendelések kezelése, lebonyolítása Árajánlat készí...máj. 10.
-
Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálásamáj. 09.