Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Tószegen 1-3 év tapasztalattal
6 db találat
Szűrés
-
A német lakossági ügyfelek kérdéseit Te válaszolhatod meg telefonon Az ügyfélelégedettséghez járulhatsz hozzá a munkáddal Hatékony kommunikációddal problémákat oldhatsz meg minden nap Mindeközben a jól bejáratott folyamatainkat, szabályzatainkat fogod használni Folyamatfejlesztés...tegnap 12:25
-
Meglévő ügyfeleinkkel napi szintű kapcsolattartás telefonon és e-mailen Ajánlatok és rendelések feldolgozása Vevőink megtartásában való aktív részvétel Adminisztrációs feladatokmáj. 28.
-
Verizon Dutch Customer Service Representative
Országosan bárhonnan pályázható, Országosan pályázhatóManage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and answering general questions about supported software - reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subcontrac...máj. 26. -
Verizon Portuguese Customer Service Representative
Országosan bárhonnan pályázható, Országosan pályázhatóManage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and answering general questions about supported software - reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subcontrac...máj. 26. -
Verizon French Customer Service Representative
Országosan bárhonnan pályázható, Országosan pályázhatóManage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and answering general questions about supported software - reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subcontrac...máj. 26. -
Hatékony és hatékony válaszadás a német nyelvű ügyfélkérdésekre minden rendelkezésre álló csatornán (telefon, chat, jegyek stb.) keresztül. Az ügyfelek igényeinek azonosítása és azok figyelembevételének biztosítása az ügyfélközpontú szolgáltatás nyújtása során A szolgáltatási szi...máj. 24.