Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Pest megyében 5-10 év tapasztalattal
14 db találat
Szűrés
-
Mennyiségi és minőségi áruátvétel Betárolás targoncával és manuálisan (polcrendszerre és árutároló görgős eszközre) Árukiadás vevők részére szkenner segítségével Belső árumozgások teljesítése, komissiózástegnap 15:25
-
Modern üvegházunkba beérkező dísznövény szaporítóanyagok (vetőmag, palánta, hagyma) termelésbe irányítása, valamint készáru előállítása Munkavállalók beosztása, irányítása, ellenőrzése Növényápolási munkafolyamatok szervezése, határidők betartása Termelés és a kereskedelem közöt...tegnap 10:15
-
Rendelések kezelése, rögzítése rendszerekbe. Kapcsolattartás a belföldi és külföldi partnercégekkel szóban és írásban. Raktárral, szerződött fuvarozó partnerekkel napi szintű kommunikáció. Reklamációk kezelése, továbbítása a szakterületek felé, visszajelzés az ügyfél részére. Fol...tegnap 11:33
-
Belföldi közúti, gyűjtős fuvarok szervezése Belföldi szállításokat végző alvállalkozói sofőrök irányítása Kapcsolattartás és együttműködés ügyfelekkel, fuvarozókkal, alvállalkozókkal Szállítási megbízások precíz kivitelezése, nyomon követése és teljeskörű adminisztrációja...Friss
-
Mi lesz a feladatod? Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket és a vállalati célokat szem előtt tartva a legjobb megoldást ajánlod Komplex értékesítési megoldásokra (cross-sell, up-sell) törekszel Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsad...ma 08:45
-
a megrendelések megfelelő, határidőre történő kiszállításának biztosítása járatok megrakodásának, indításának koordinálása a kiszállítók szakmai felügyelete, irányítása a szállítmányozás minőségi kontrollja, mérőszámok vizsgálata a szállítmányozást & disztribúciót érintő döntések...tegnap 13:15
-
A meglévő és az új ügyfeleink beérkező telefonhívásainak és e-mail-jeinek fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A megkeresések teljeskörű, határidőre történő kezelése Az ügyfelek tájékoztatása, eseteik nyomonkövetése Az ügyfélkezeléshez kapcsolódó adminisztratív fela...tegnap 07:45
-
Folyamatos ügyféltámogatás (telefonon és e-mailben), amely magába foglalja az after-sales és a termék felhasználásához kapcsolódó technikai támogatást Bejövő hívásokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Alap logisztikai feladatok ellátása Kiskereskedelmi partnereknek...máj. 11.
-
Folyamatosan tartod a kapcsolatot a német és osztrák ügyfelekkel, illetve kollégákkal A beérkező kérdéseket te fogadod és válaszolod meg az általad felkutatott információk alapján Nyomonköveted a csomagokat, ellenőrzöd, hogy minden rendben menjen Kezeled az esetleges panaszokat K...máj. 11.
-
Vevőktől érkező megrendelések, előrejelzések kezelése, visszaigazolása, azok SAP rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás, kommunikáció Késztermékek készletének, készletszintjének felügyelete Vevők és késztermékek adatainak frissí...máj. 10.
-
Védelmi ellenőrként feladatod és felelősséged lesz, hogy biztosítsd a légiközlekedés biztonságát. Ennek érdekében a legmodernebb biztonságtechnikai berendezéseket biztosítjuk az utasok és kézipoggyászaik átvizsgálásához és az utastérbe történő beengedéséhez. Kollégáink biztosítjá...máj. 09.
-
Vevői és beszállítói kapcsolattartás és kapcsolatfejlesztés Vevői információk kezelése, egyeztetése a társosztályokkal és a vezetőséggel Kapcsolattartás a Nefab globális cégcsoportjával Megrendelések rögzítése és visszaigazolása a vállalatirányítási rendszerben Előrejelzések keze...máj. 09.
-
Az ügyfelek proaktív, telefonon történő megkeresése és a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak személyre szabott ajánlása Az ügyfelek igényeinek felmérése és felkeltése a Telekom szolgáltatásai iránt Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadásmáj. 06.
-
Monitoring our Partner’s program and guidelines to gain the necessary knowledge of the funding opportunities Ensuring that funding requests are planned and applied for with our Partners on time, accurately and communicated to the relevant stakeholder(s), in accordance with the Pa...máj. 02.