Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, >10 év tapasztalattal
9 db találat
Szűrés
-
A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...tegnap 15:45
-
Telefonos értékesítési munkatárs (vegyesen: otthoni és/vagy irodai munkavégzéssel)
Országosan bárhonnan pályázhatómeglévő, kiemelten fontos ügyfélkör telefonon történő felkeresése saját ügyfelek tájékoztatása, szolgáltatás ajánlás és értékesítés (’tukmálás’ nélkül) ügyfélmegtartó programban való részvétel a híváshoz tartozó precíz adminisztráció informatikai rendszerbe történő adatrögzítés t...máj. 29. -
biztosításokkal kapcsolatos ügyféligények ügyviteli és kommunikációs feladatainak ellátása, biztosítási igények felmérése és ez alapján társaságunk termékeinek ajánlása, az érkező ügyfelek részére a kért információk megadása, igazolások kiállítása, biztosítási díjak rendezése, ká...máj. 29.
-
Mobil és vezetékes üzletágunk Lakossági Ügyfélszolgálatára beérkező hívások udvarias, gyors és pontos megválaszolása Vállalati rendszereink nagy része angol nyelvű, alap angol kifejezések elsajátítására szükség lesz. Ha már rendelkezel alapszintű angol nyelvtudással, előnyt jelen...máj. 29.
-
Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...máj. 28.
-
Munkaidő: 20% ügyfélkapcsolati feladatok + 80% értékesítés szerződésmódosítások, adatmódosítások kezelése szerződéssel kapcsolatos adminisztráció ügyfélszolgálati teendők elvégzése információnyújtás és adminisztratív problémák megoldása igényfelmérés, igényfelkeltés a termékeinkk...máj. 27.
-
Autóipari partnerünk új és meglévő ügyfeleivel történő bejövő és kimenő telefonos kapcsolattartás Hívások eredményeinek adminisztrálása Aktív kommunikáció Csoportvezetővel és társosztályokkal történő egyeztetésekmáj. 27.
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás Ügyfelekkel időpont egyeztetés Írásban beérkező ügyféligények feldolgozása és adminisztrálása A Társaság szolgáltatásainak, alap dokumentumainak mélyreható ismeretemáj. 26.
-
Belső értékesítési / vevőszolgálati csapat összefogása, szakmai fejlődésük támogatása Vevői kiszolgálási folyamatok javítása, hatékonyabbá tétele CRM rendszer hatékony működtetése A hamarosan bevezetésre kerülő online rendelési felület (webshop) indításának támogatása, majd üzeme...máj. 22.