Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Budapesten egyetemi végzettséggel
212 db találat
Szűrés
-
Monitoring, analysing and evaluating key digital customer journeys to drive and support journey improvement and optimization Support decision-making and strategy execution through in-depth understanding and analysis of user behaviour in the digital channel Gain business insights...máj. 19.
-
Fumatore Bt. ‼️Munkatársat keresünk‼️ Eladó-pénztáros (Nemzeti Dohánybolt) pozícióba. XIII. kerületi éjjel-nappal nyitva tartó Nemzeti Dohányboltba keresünk,dohánybolti, illetve kereskedelmi tapasztalattal bíró,megbízható, nagyon jó fizikumú ,számítógép ismeretekkel, és pénztárg...tegnap 12:05
-
A Budapest I. kerület Budavári Önkormányzat GAMESZ üzemeltetésében lévő, Budapest Batthyány u. 1. szám alatti postahivatalban az önkormányzati ügyekkel kapcsolatos megkeresések kezelése, esetleges megválaszolása, az ügyfelektől érkező megkeresések önkormányzat, polgármesteri hiva...máj. 20.
-
- Ügyfelek tájékoztatása információnyújtás személyesen és telefonon - Direkt marketing - Adminisztrációs feladatok ellátása - Szerződések előkészítése, adminisztratív feladatok ellátásamáj. 20.
-
Felmerülő problémák, vevőreklamációk kivizsgálása, megoldása, email-en, RedMine rendszeren keresztül A terminálokban elhelyezett küldemények státuszának nyomon követése, szükség szerinti telefonos, email-en keresztüli kapcsolatfelvétel a címzettekkel Feladatok elvégzésének a kont...máj. 20.
-
Kimenő hívások indítása, bejövő hívások fogadása, információnyújtás, egyeztetés, szerződésmódosítások végrehajtása.máj. 20.
-
- Ajánlatok kiadása és kezelése - Szerződések előkészítése, megkötése, karbantartása - A projektek összefogása, egyeztetés a társosztályokkal, adminisztrációja - Közép és nagyvállalati Partnerek rendszeres és folyamatos látogatása - Teljes ügyfélkezelési folyamatok koordinálása,...máj. 20.
-
A német lakossági ügyfelek kérdéseit Te válaszolhatod meg telefonon Az ügyfélelégedettséghez járulhatsz hozzá a munkáddal Hatékony kommunikációddal problémákat oldhatsz meg minden nap Mindeközben a jól bejáratott folyamatainkat, szabályzatainkat fogod használni Folyamatfejlesztés...máj. 20.
-
- Újonnan kialakításra kerülő exkluzív akvarisztikai bemutatóterembe keresünk munkatársat - raktározási feladatok, (nehezebb termékek mozgatása (geotextil, tófólia, árnyékolóháló)) - tótechnika, akvarisztika, kert, medencetechnika forgalmazása - rendelések feldolgozása ügyviteli...máj. 20.
-
Főbb feladatok, munkák: A MUNKAKÖR CÉLJA: A cég legfontosabb ügyfeleivel való kapcsolattartás. Megrendelt projectek elindítása, teljeskörű szervezése, nyomon követése. FELADATOK: Kiemelt, dedikált ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás, Alvállalkozókkal való együttműködés,...máj. 20.
-
a BaBér bérügyviteli programot használó ügyfelekkel történő telefonos, e-mailes, Teams-es, kivételes esetben személyes kapcsolattartás, napi szintű ügyfélproblémák kezelése, megoldása (főként telefonon és e-mailben), konzultáció új és meglévő ügyfelekkel, részvétel a BaBér progra...máj. 20.
-
Providing high-level service to contribute to customer satisfaction Customer visits in collaboration with the Sales department Maintaining contact with customers in the SME segment, providing them with information about contracts and products (via email, phone) Handling contract...máj. 20.
-
Ügyfelek fogadása a szervizátvevőben, hibás és visszárus termékek átvétele Javított és csere termékek kiadása, csomagolása, postázása Több rendszert használunk napi szinten, pl. hibajegykezelő és egy részünkre fejlesztett vállalatirányítási rendszert. Mint mindenhol, nálunk is ad...máj. 20.
-
Webshop megrendelések átadása, pénztár kezelése Ügyfélszolgálati hívások fogadása Garanciális termékek átvétele, átadása Ügyfélszolgálati levelezés kezelése Rendelésekkel kapcsolatos problémamegoldás Panaszkezelés személyesen, telefonon, és e-mailben Határidős feladatok pontos vé...máj. 20.
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...máj. 19.
-
Join Forscope, a dynamic leader in the IT brokerage industry, as a Business Development - Cold calling specialist and play a pivotal role in our continued growth. We specialize in offering cost-effective software solutions, helping our clients achieve significant savings by facil...máj. 19.
-
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...máj. 19.
-
Karosszéria kárfelvételi folyamathoz tartozó adminisztratív feladatok ellátása, karosszéria munkafelvevő kollégák munkájának támogatása, napi szintű kapcsolattartás ügyfeleinkkel, a szerviz és karosszéria részleg működéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, ügyfele...máj. 19.
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...máj. 19.
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...máj. 19.
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...máj. 19.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 19.