-
Ügyfélszolgálati referens
1095 Budapest, Soroksári út 22-24.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokTájékoztatja az ügyfeleket a Magyar Államkincstár hatáskörébe tartozó támogatásokról, pályázati lehetőségekről, a kérelmek pályázatok benyújtásának módjáról, az ügyintézéshez szükséges iratokról, valamint a jogorvoslati és panaszkezelési eljárásról személyesen, telefonon és elektronikus úton....
November 19. -
-
Contact Center értékesítési és ügyfélszolgálati tanácsadó
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bejövő és kimenő hívások indítása
- segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben
- termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel
- videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség nyújtás
November 18. -
Telefonos ügyfélszolgálati tanácsadó
Budapest, IX. kerület
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívások fogadása és kimenő hívások indítása meglévő ügyfélkörben
- Információnyújtás a banki szolgáltatásokkal kapcsolatban
- Adminisztráció a belső rendszerben
- Társosztályokkal való kapcsolattartás
- Keresztértékesítés
Október 31. -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Holland felsőfok
Főbb feladatok- Wordt een expert en biedt onze klanten een uitstekende service.
- Verwerk de customer experience-cases administratief via de diverse applicaties.
- Gebruik verschillende moderne communicatiekanalen om de best mogelijke service te bieden.
November 13. -
-
-
Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Provide customer support via phone, email, and chat,
- Assist with product setup, configuration, and troubleshooting,
- Ensure customer satisfaction by tracking and resolving issues,
- Collaborate with various departments to solve complex technical problems,
- Educate customers on product usage and benefits.
Október 28. -
-
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- telefonon kezeled a távfűtéssel vagy temetkezéssel kapcsolatos ügyfél megkereséseket
- tájékoztatod a lakossági és közületi, valamint lakóközösséget képviselő ügyfeleket
- megoldásorientált, hatékony módon kezeled az ügyfélpanaszokat
- ellátod az ügyfélkezelés adminisztratív feladatait
Október 30. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokÉrtékesítési vezető munkájának támogatása Új potenciális vállalati ügyfelek megkeresése Ügyfelek érdeklődésének felkeltése, igényfelmérés, tájékoztatás a faktoring szolgáltatásokról Tárgyalási időpontok egyeztetése...
November 10.
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!