Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Center ügyintéző állások Budapesten (Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat)
36 db találat
Szűrés
-
Ebben a munkakörben Ön az alábbi főbb tevékenységekkel járul hozzá a Társaság sikeres működéséhez: Back-office területen: a közterületi parkolás-üzemeltetésre vonatkozó jogszabályok ismeretével, a parkolási eseményekre beérkező írásos panaszok szakrendszerbe rögzítésével, a panas...tegnap 09:50
-
- általános irodai, adminisztratív feladatok elvégzése - adatrögzítési feladatok ellátása és adatbázis kezelés, irattározás - kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben, és telefonon - kimenő és bejövő hívások kezelése - ajánlati kalkulációk összeállítása,...tegnap 09:20
-
beérkező hívások fogadása, az ügyfelek udvarias tájékoztatása főleg házi szórakoztató rendszerekkel és háztartási elektronikával kapcsolatos technikai támogatás és hibaelhárítás szóban és írásban tanácsadás érdeklődő ügyfeleknek, weboldalról és egyéb fórumokról beérkező konkrét v...ma 17:15
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.ápr. 24.
-
Magyarország két legnagyobb távközlési szolgáltatójának projektjeihez keresünk új munkatársakat. 8 órás munkarendben sikeres betanulás után. A betanulás elméleti része a cég központjában fog történni. Ezt követően a gyakorlati oldal már online. Sikeres vizsga után lehetséges a Ho...tegnap 16:00
-
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...ápr. 25.
-
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése angolul és magyarul. Koordinációs, szervezési feladatok, kapcsolattartás társosztályokkal, orvosokkal, egészségügyi intézményekkel Probléma- és panaszkezelés. Ha úgy érzed ez eddig rád illik, akkor mutatjuk, hogy miről van szó: Változatos ügy...ápr. 23.
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...ápr. 22.
-
A contact center kialakításában, működésének optimalizálásában ügyintézői szinten Az ügyfélszolgálat által használt rendszerek tesztelésében, felhasználói szintű fejlesztési javaslatok megfogalmazásában a hatékonyság növelése érdekében A panaszkezelési folyamat támogatásában, o...ápr. 22.
-
A beérkező hívások kedves, megoldásközpontú kezelése A bejelentések precíz, pontos felvitele a hibabejelentő rendszerbe Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal Szerviz folyamatkezelés, esetenként irányítás Levelezés, webes bejelentés kezelése Aktív részvétel tudásbá...ápr. 25.
-
- romániai ügyfelekkel való kedves kapcsolattartás telefonon és emailben (rendelések kezelése) - focipályányi raktárunk megismerése után bármely termék gyors megtalálása - visszáru ügyintézés: megtudjuk, miért is érkezett vissza a csomag? - a webshop adatbázisának megismeré...ápr. 18.
-
Kimenő és bejövő ügyfélhívások kezelése; A Társaság által nyújtott pénzügyi szolgáltatás (kölcsön) értékesítése, és az ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálati feladatok ellátása; TeleSales tevékenység (nincs hideg hívás); Ügyfélelégedettségi kampányokban való részvétel...ápr. 24.
-
Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése; Kimenő hívások indítása; A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása; Bank...ápr. 23.
-
kimenő minőségbiztosítási hívások végrehajtása, welcome call és exit call-ok kezdeményezése és lebonyolítása, ügyfélmegtartási kampányokban való részvétel és aktív részvétel különböző ügyfélszolgálati kezdeményezésekben, kintlévőségkezelési hívások kezdeményezése a késedelmes fiz...ápr. 23.
-
; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Diszpécser; Telefonos ügyfélszolgálat; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... ; Administrator, Document Manager; Dispatcher; Call Center Services; Administration, Assistance, Office...tegnap 14:42
-
Több, mint fél éves tapasztalat call center, vagy ügyfélszolgálati feladatkörben Vagy folyékony román... nyelvtudás, vagy banki szakügyintézői, közgazdasági, pénzügyi végzettség, vagy banki, pénzintézeti... és támogató vezető Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Banki, Biztosítási... szakügyintéző; Telefonos ügyfélszolgálat; Online ügyfélszolgálat; Bank, Biztosítás, Bróker... , Insurance Agent; Call Center Services; Online Customer Service; Bank, Insurance, Brokering; Client...ápr. 24.
-
, Dokumentumkezelő; Személyes ügyfélszolgálat; Telefonos ügyfélszolgálat; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... status; ; Administrator, Document Manager; Personal Costumer Service; Call Center Services...ápr. 23.
-
panaszkezelési munkatársaknak, folyamatfejlesztések és informatikai tesztelések az ügyfélszolgálat... biztosítási területen szerzett), legalább középfokú végzettséged van (előny pénzügyi, közgazdasági területen... , céljaink megvalósításához aktívan hozzájárulsz, 2022-ben elnyertük az év pénzügyi vállalkozása díjat... ; junior; Általános munkarend; Full time work; Home office; Employee status; High school; Call Center...ápr. 23.
-
; Banki szakügyintézői, vagy közgazdasági, pénzügyi végzettség előny; Megbízható, felhasználói... jogviszony; Középiskola; Banki, Biztosítási szakügyintéző; Telefonos ügyfélszolgálat; Online ügyfélszolgálat... munkarend; Full time work; Employee status; High school; Bank, Insurance Agent; Call Center Services...ápr. 23.