Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások XIII. kerületben 1-3 év tapasztalattal

12 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Ebben a munkakörben Ön az alábbi főbb tevékenységekkel járul hozzá a Társaság sikeres működéséhez: Back-office területen: a közterületi parkolás-üzemeltetésre vonatkozó jogszabályok ismeretével, a parkolási eseményekre beérkező írásos panaszok szakrendszerbe rögzítésével, a panas...
    ma 09:50
  • -answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.
    ápr. 24.
  • -answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.
    ápr. 23.
  • Customer specialist

    1134 Budapest, Róbert Károly körút 64-66.
    Technical and product advice to clients by phone, email or via social networks Active knowledge of information and news about the entrusted product group Creation of special offers, creation of technical proposals and calculations Involvement in the creation of a business strateg...
    ápr. 22.
  • hívásokat fogadhatsz, problémákat oldhatsz meg személyesen beérkező ügyfeleket fogadhatsz, kéréseiket adminisztrálod, megoldod fizetési kérelmeket rögzítesz, tájékoztatsz és megoldásokat kínálsz ügyfeleinknek változatos feladatok (adminisztráció, megállapodás készítés, reklamáció...
    ápr. 18.
  • -answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.
    ápr. 16.
  • Meglévő és jövőbeni ügyfeleink Call Centerünkben történő kiszolgálása (bejövő hívások fogadása és kimenő hívások – visszahívás és hideg hívások), Ügyfelek telefonos érdeklődéseinek, megrendeléseinek kiszolgálásában nyújtott támogatása belföldön; Termékeink ajánlása, igényfelkelté...
    ápr. 16.
  • -answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.
    ápr. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim