Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák XIII. kerületben
14 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...tegnap 20:54
-
Be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders Log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...tegnap 20:49
-
Tájékoztatás, információnyújtás. Megbízások, tranzakciók befogadása, rögzítése. Termékek és szolgáltatások értékesítése bejövő hívások folyamán. Panaszkezelés telefonon és e-mailen. Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása. Ha gyakorlottan kezeled a magyar ügyfel...tegnap 16:00
-
B2B és B2G ügyfélkörben történő projektfejlesztésben aktív részvétel A társaságcsoport kiemelt jelentőségű és komplex projektjeihez illeszkedően potenciális stratégiai és együttműködési partnerségek felkutatása, további szükséges kompetenciák – belső és külső oldali – felderítése...tegnap 08:10
-
Írásban és szóban kommunikálás az ügyfelekkel Ticketek monitorozása Információk eljuttatása a megfelelő departmenthezápr. 28.
-
Manage a team with sophisticated process management and business interactions Lead and review operational performance for the team regularly against the defined objectives and plan corrective actions accordingly to ensure the organizations timely delivery of Order to Cash service...ápr. 27.
-
Complete day to day customer service related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values Leverage deep understanding...ápr. 26.
-
Senior Customer Service Representative - Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Coordinate the order management process of clients in the automotive industry Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Be logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from recei...ápr. 24. -
Dinamikus és nemzetközi Customer and Sales Support csapat tagjaként közvetlen kapcsolat fenntartása különböző európai ügyfelekkel e-mailben és telefonon keresztül, valamint a logisztikai intézkedéseik támogatása. A rendelési folyamat zavartalan lebonyolításában való segítségnyújt...ápr. 24.
-
A vállalat portfoliójába tartozó szolgáltatások értékesítése Az ügyfelek / érdeklődők szakszerű és udvarias tájékoztatása Ügyfélszolgálati, ügyfélmegtartási tevékenységek ellátása Pozitív ügyfélélmény biztosítása Munkakörhöz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása...ápr. 19.
-
Telefonbank - Bankkártya Ügyfélszolgálati Munkatárs
Rugalmas - Budapest, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megyeBejövő hívások kezelése, telefonon érdeklődő ügyfelek igényeinek teljes körű kiszolgálása Információ szolgáltatása telefonon keresztül a bank termékeiről és szolgáltatásairól Számlához és Bankkártyához kapcsolódó ügyfélmegbízások, tranzakciók lebonyolítása telefonon keresztül Ügy...ápr. 17. -
The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...ápr. 16.