Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat állások, munkák Budapest, IX. kerületben

10 db találat
  • Customer Relationship and Network Coordinator

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 1-3.
    Follow up and managing customer’s Pain Point related work Direct handling of Customer’s Complaints: Enhance the customer care by fast, reliable execution. Receive and handle incoming customer complaints, and provide satisfactory solution in order to ensure maximum customer satisf...
  • Technical Specialist

    1093 Budapest, Közraktár utca 30.
    Manage after-sales related tasks, including hotline and technical service; Assist for call center as TP-Link representative (guidance, information, assistance, problem management according to the customer needs); Participation in the daily work of technical department; Translate....
  • Vevőreferens

    1097 Budapest, Gyáli út 37/a,
    folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel és az üzletkötőkkel, e-mailen, telefonon, a vevői megrendelések pontos és precíz feldolgozása AXAPTA vállalatirányítási rendszerben a megrendelések teljes körű ügyintézése vevői reklamációk kezelése gördülékeny együttműködés a társosztályokka...
  • Ügyfélkapcsolati és panaszkezelési szakértő

    Budapest, IX. kerület
    Az ügyfélpanaszokkal kapcsolatos ügyek és folyamatok nyomon követése és kezelése Az ügyfél panaszainak közvetlen kezelése szóban és írásban, kielégítő válaszok házon belüli megtalálása a pozitív ügyfélélmény szem előtt tartásával A szervizekkel való kapcsolattartás és a határidőr...
  • Call Center munkatárs

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.
    A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; Beérkező elektronikus levelek feldolgozása; Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos...
  • Call center munkatárs

    1097 Budapest, Soroksári út 160.
    - bejövő telefonhívások kezelése - kimenő telefonhívások indítása - bejövő e-mailek szétosztása, utókövetése - CRM adatbázis kezelése, frissítése, bővítése, karbantartása - kapcsolattartás a cég más részlegeivel (értékesítés, szerviz, marketing, stb.)...