Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások IX. kerületben középiskolai végzettséggel
14 db találat
Szűrés
-
A vállalat vevőivel történő kapcsolattartás (fix vevőkör) Megrendelés feldolgozása vállalatirányítási rendszerben, a megrendelések nyomon követése, határidők egyeztetése Árajánlatok készítése Gyors információ és segítségnyújtás e-mailben és telefonon az ügyfél részére...Friss
-
Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...ma 11:25
-
Beérkező panasz- és kárügyek kezelése, kivizsgálása, elbírálása, adminisztrációja Kárrendezéshez kapcsolódó pénzügyi műveletek kezelése Kár dokumentációk beszerzése és kárakták összeállítása Kárügyintézés, a káranyag összeállításához szükséges dokumentumok, bizonylatok előkészíté...ma 10:45
-
Felmerülő problémák, vevőreklamációk kivizsgálása, megoldása, email-en, RedMine rendszeren keresztül A terminálokban elhelyezett küldemények státuszának nyomon követése, szükség szerinti telefonos, email-en keresztüli kapcsolatfelvétel a címzettekkel Feladatok elvégzésének a kont...máj. 02.
-
You will be a member of a small however cooperative team which serves the clients of BMW Group Romania. Your responsibilities will include supervising and resource management for this small team, as well as being involved in customer service tasks. Supervisor tasks Workforce mana...máj. 02.
-
B2B leadek generálása, illetve beérkező B2C és B2B leadek kvalifikációja prémium szolgáltatásokat nyújtó CRM és direkt marketing ügynökségünk magyar nyelvű Contact Center csapatának tagjaként. B2B lead generálási feladatok Cégek telefonos megkeresése lead generálási célból hidegh...máj. 01.
-
Lakossági és vállalati reklamációból, ügyfélpanaszokból fakadó ügyletek kezelése; Beérkező ügyfélpanaszok kezelése, ügyletek nyilvántartása; Elektronikus csatornákon keresztül érkezett ügyfél levelek feldolgozása, megválaszolása Pénzforgalommal, bankkártyás ügyletekkel összefüggő...máj. 01.
-
bérlőkkel való kapcsolattartás (telefonon, e-mailen, személyesen) és teljes körű kiszolgálásuk szerződéskötések, szerződések nyomon követése és a lejáró szerződések feltételeinek újratárgyalása raktárhelyiségek bérbeadásra történő értékesítése házi pénztár kezelése számlák kiállí...ápr. 30.
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...ápr. 29.
-
Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...ápr. 29.
-
● Irodába érkező vendégek fogadása, körbevezetése, ültetése ● Foglalások managementje ● Iroda rendben tartása ● Küldemények átvétele ● Központi telefonszámok és e-mail címek kezelése - bejövő hívások fogadása, átirányítása ● Vásárlói panaszok és észrevételek kezelése (e-mail, tel...ápr. 28.
-
Rendelésekkel, számlázással, kiszállítással kapcsolatos adminisztráció Rendelés a beszállítóktól Kommunikáció az ügyfelekkel és az értékesítő csapattal Árlisták frissítése CRM rendszerek kezelése Egyéb irodai feladatokápr. 26.
-
kimenő minőségbiztosítási hívások végrehajtása, welcome call és exit call-ok kezdeményezése és lebonyolítása, ügyfélmegtartási kampányokban való részvétel és aktív részvétel különböző ügyfélszolgálati kezdeményezésekben, kintlévőségkezelési hívások kezdeményezése a késedelmes fiz...ápr. 23.
-
kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, írásban és személyesen, támogatás nyújtása a biztosítási termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos magyar nyelvű kérdésekben, adminisztrációs felületen könnyen megoldható ügyfélproblémák hatékony kezelése, továbbítása és nyomon követé...ápr. 23.