Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások IX. kerületben 3-5 év tapasztalattal

12 db találat
Szűrés
  • Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...
    ápr. 24.
  • Senior könyvelő

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 80.
    Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...
    ápr. 26.
  • A vállalat vevőivel történő kapcsolattartás (fix vevőkör) Megrendelés feldolgozása vállalatirányítási rendszerben, a megrendelések nyomon követése, határidők egyeztetése Árajánlatok készítése Gyors információ és segítségnyújtás e-mailben és telefonon az ügyfél részére...
    tegnap 13:05
  • Panasz és kárügyintéző

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    Beérkező panasz- és kárügyek kezelése, kivizsgálása, elbírálása, adminisztrációja Kárrendezéshez kapcsolódó pénzügyi műveletek kezelése Kár dokumentációk beszerzése és kárakták összeállítása Kárügyintézés, a káranyag összeállításához szükséges dokumentumok, bizonylatok előkészíté...
    tegnap 10:45
  • beérkező hívások fogadása, az ügyfelek udvarias tájékoztatása főleg házi szórakoztató rendszerekkel és háztartási elektronikával kapcsolatos technikai támogatás és hibaelhárítás szóban és írásban tanácsadás érdeklődő ügyfeleknek, weboldalról és egyéb fórumokról beérkező konkrét v...
    ápr. 27.
  • Medior ügyfélszolgálati munkatárs

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    Felmerülő problémák, vevőreklamációk kivizsgálása, megoldása, email-en, RedMine rendszeren keresztül A terminálokban elhelyezett küldemények státuszának nyomon követése, szükség szerinti telefonos, email-en keresztüli kapcsolatfelvétel a címzettekkel Feladatok elvégzésének a kont...
    ápr. 26.
  • Lakossági és vállalati reklamációból, ügyfélpanaszokból fakadó ügyletek kezelése; Beérkező ügyfélpanaszok kezelése, ügyletek nyilvántartása; Elektronikus csatornákon keresztül érkezett ügyfél levelek feldolgozása, megválaszolása Pénzforgalommal, bankkártyás ügyletekkel összefüggő...
    ápr. 25.
  • KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...
    ápr. 24.
  • kimenő minőségbiztosítási hívások végrehajtása, welcome call és exit call-ok kezdeményezése és lebonyolítása, ügyfélmegtartási kampányokban való részvétel és aktív részvétel különböző ügyfélszolgálati kezdeményezésekben, kintlévőségkezelési hívások kezdeményezése a késedelmes fiz...
    ápr. 23.
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, írásban és személyesen, támogatás nyújtása a biztosítási termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos magyar nyelvű kérdésekben, adminisztrációs felületen könnyen megoldható ügyfélproblémák hatékony kezelése, továbbítása és nyomon követé...
    ápr. 23.
  • Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim