Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások VII. kerületben 1-3 év tapasztalattal

8 db találat
Szűrés
  • Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...
    máj. 11.
  • Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...
    máj. 13.
  • Verizon Portuguese Customer Service Representative

    Országosan bárhonnan pályázható, Országosan pályázható
    Manage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and answering general questions about supported software - reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subcontrac...
    máj. 14.
  • Verizon Dutch Customer Service Representative

    Országosan bárhonnan pályázható, Országosan pályázható
    Manage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and answering general questions about supported software - reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subcontrac...
    máj. 14.
  • Verizon French Customer Service Representative

    Országosan bárhonnan pályázható, Országosan pályázható
    Manage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and answering general questions about supported software - reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subcontrac...
    máj. 14.
  • The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...
    máj. 01.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim