Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások VII. kerületben 1-3 év tapasztalattal

16 db találat
Szűrés
  • Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...
    ápr. 24.
  • Senior könyvelő

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 80.
    Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...
    ápr. 26.
  • Időpont egyeztetés Páciensek fogadása Orvosokkal, asszisztensekkel való kapcsolattartás Napi statisztikák készítése
    tegnap 12:05
  • If you like contact with customers, new challenges, sales are not scary for you - and you are looking for a place where you can develop and earn well from any place you choose (we work 100% REMOTELY!) - then we have an offer for you with a state-of-the-art virtual call center. Ou...
    tegnap 19:20
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    ápr. 29.
  • Operations Service Coordinator (Hebrew speaking)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Join us as an Operations Service Coordinator in a diverse, successful, international tech unicorn and work with the world’s most loved consumer brands like Coca-Cola, Nestle, Unilever, P&G and Heineken! Responsibilities Own overall relationship with clients in scope, which includ...
    ápr. 28.
  • bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)
    ápr. 28.
  • Lakossági hívások indítása, kezelése Előre megadott kérdések alapján a beszélgetés lebonyolítása Otthoni munkavégzés Hétfőtől szombatig heti szinten 3-4 nap vállalása kötelező, heti min 20 munkaóra. Havi 12-15 nap vállalása kötelező
    ápr. 27.
  • Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálása
    ápr. 27.
  • Egy jó kávé beindítja a napodat… és egy jó kávé most beindíthatja karrieredet! Ügyfélszolgálat munkatársunkat keressük egy hosszútávú projektre. Partnerünk a kávék specialistája; csatlakozz csapatunkhoz, és válj Te is azzá! Ezen a projekten a betanítási időszakot követően, minde...
    ápr. 26.
  • Ügyfélszolgálati munkatárs

    Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megye, Tolna megye
    Ügyfélszolgálati munkatársunkat keressük három műszakos munkarendbe, alapfokú német nyelvtudással. Ezen a projekten a betanítási időszakot követően, minden szükséges tudással felvértezve tudod majd segíteni a hazai autóipari szektor legvonzóbb munkáltatóját, ahol tudásoddal, sza...
    ápr. 26.
  • Kapcsolatápolás a már meglévő ügyfelekkel, vevőlátogatás, új partnerkapcsolatok kiépítése Bolti megjelenés biztosítása, termékkínálat bővítése, a forgalom növelése Kapcsolattartás a senior értékesítési szaktanácsadóval, a vevőszolgálati munkatársakkal és a szervezet többi tagjáva...
    ápr. 25.
  • Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...
    ápr. 25.
  • Aktuálisan betölthető pozícióink munkarendje heti 4 munkanap, A | B | C heti beosztásban. Ügyfelek fogadása, udvarias kiszolgálása, szükség esetén segítségnyújtás a szolgáltatásokkal kapcsolatban Szolgáltatások elsajátítása Megrendelések felvétele, elkészítése Kasszakezelés, szá...
    ápr. 18.
  • The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...
    ápr. 16.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim