Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, középiskolai végzettséggel
11 db találat
Szűrés
-
- szerződések szerkesztése - szerződések véleményezése - szerződéskötési folyamatok koordinálása - a Társaság szakterületeinek támogatása szerződésekkel kapcsolatban felmerülő kérdésekben - kapcsolattartás a Megrendelőkkel, Alvállalkozókkal - egyéb adminisztratív feladatok ellátá...tegnap 14:20
-
A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása, online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása, a megszerzett információk pontos CRM/szervező...tegnap 12:19
-
A beérkező hívások kedves, megoldásközpontú kezelése A bejelentések precíz, pontos felvitele a hibabejelentő rendszerbe Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal Szerviz folyamatkezelés, esetenként irányítás Levelezés, webes bejelentés kezelése Aktív részvétel tudásbá...tegnap 13:20
-
nem fizetés következményeinek ismertetése késedelmes ügyfelek felszólítása teljesítésre fizetési ígéretek nyomon követése kimutatások készítése késedelmes ügyletekről kapcsolattartás külső partnerekkelmáj. 09.
-
A contact center kialakításában, működésének optimalizálásában ügyintézői szinten Az ügyfélszolgálat által használt rendszerek tesztelésében, felhasználói szintű fejlesztési javaslatok megfogalmazásában a hatékonyság növelése érdekében A panaszkezelési folyamat támogatásában, o...máj. 09.
-
- Kintlevőségek nyomon követése - Partner cégekkel való kapcsolattartás, számla és iratkezelés - Bankok könyvelése - Számlázás és a hozzá kapcsolódó adminisztratív feladatok - Adatrögzítés, nyilvántartások kezelése - Kimutatások készítése - Zárási munkában való aktív részvétel -...máj. 09.
-
vevői reklamációk felvétele, adminisztrációja és kezelése; jóváíró számlák és termékpótlások készítése és ügyfelekhez történő kiküldése; visszáruzott termékek minőségi és mennyiségi vizsgálata, adminisztrálása, raktáron belüli elkülönítése; időszaki jelentések készítése felmerült...máj. 08.
-
Ügyfelek fogadása a szervizátvevőben, hibás és visszárus termékek átvétele Javított és csere termékek kiadása, csomagolása, postázása Több rendszert használunk napi szinten, pl. hibajegykezelő és egy részünkre fejlesztett vállalatirányítási rendszert. Mint mindenhol, nálunk is ad...máj. 08.
-
Call centerünket jelenleg hárman alkotják, akik egy nagyon vidám, összetartó csapat. Nemcsak egymás munkájában, hanem a különböző üzletágainknak, telephelyeinknek is hatalmas támogatást nyújtanak nap mint nap. A bejövő telefonhívások kezelése, előjegyzési időpontok rögzítése, hív...máj. 04.
-
Feladatok Élményt nyújtó ügyfélkiszolgálás, értékesítés a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése Eszközök, online szolgáltatások bemutatása az ügyfeleknek Panaszok, reklamációk kezelése Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket é...ápr. 25.
-
az ügyfélszolgálatra beérkező hibák, észrevételek fogadása és kezelése, probléma felismerés, L1-L2 közti szinten műszaki és informatikai jellegű támogatás nyújtása, helpdesk funkciók ellátása, bejelentések rögzítése informatikai rendszerek használatával, szükség esetén az illeték...ápr. 25.