Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, középiskolai végzettséggel

44 db találat
Szűrés
  • A kárigények fedezeti, jogalapi, és összegszerűségi vizsgálata, döntés, és döntés előkészítése. Önálló kárrendezési tevékenység végzése. A kárigények elbíráláshoz szükséges levelezések lebonyolítása. A kártérítési összegek kifizetésének előkészítése. Vagyon Kárrendezési Iroda kár...
    ma 13:55
  • Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása Szervizzel, egyéb alvállalkozókkal időpontszer...
    tegnap 16:40
  • Értékesítő

    Budapest, Solymár, Szentendre
    A Magyar Telekom szolgáltatásainak értékesítése. Az ügyfelek napi szintű kiszolgálása. Adminisztrációs feladatok elvégzése.
    tegnap 13:15
  • A vállalat vevőivel történő kapcsolattartás (fix vevőkör) Megrendelés feldolgozása vállalatirányítási rendszerben, a megrendelések nyomon követése, határidők egyeztetése Árajánlatok készítése Gyors információ és segítségnyújtás e-mailben és telefonon az ügyfél részére...
    tegnap 13:05
  • Webáruház ügyintéző

    1165 Budapest, Légcsavar utca 5.
    webshopon beérkezett rendelések feldolgozása, csomagfeladás és az azzal kapcsolatos ügyintézés garanciális ügyintézés beérkező utalások ellenőrzése, számlázás futárszolgálatokkal történő kapcsolattartás
    tegnap 10:55
  •   követelések tömeges kezelése, jogi igényérvényesítési feladatok teljes körű ellátása, követeléskezelési szoftverben: fizetési felszólító levelek, ügyfélmegkeresések, illetve jogi eljárásokban érkező felhívások, végzések megválaszolása, adatrögzítés, fizetési meghagyás, végrehaj...
    máj. 03.
  • Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Kérdőívek lekérdezése Elégedettség kutatás Telefonos közvéleménykutatás Meglévő adatbázisokban szereplők telefonos felkeresése Adminisztrációs feldatok ellátása Munkaidő: Hétfőtől szombatig 10:00-19:00 között rugalmas munkab...
    máj. 03.
  • Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Kérdőívek lekérdezése Elégedettség kutatás Telefonos közvéleménykutatás Meglévő adatbázisokban szereplők telefonos felkeresése Adminisztrációs feldatok ellátása Munkaidő: Hétfőtől szombatig  10:00-19:00 között rugalmas munkab...
    máj. 03.
  • Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Kérdőívek lekérdezése Elégedettség kutatás Telefonos közvéleménykutatás Meglévő adatbázisokban szereplők telefonos felkeresése Adminisztrációs feldatok ellátása Munkaidő: Hétfőtől szombatig  10:00-19:00 között rugalmas munkab...
    máj. 03.
  • Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...
    máj. 03.
  • Kedvesen üdvözölni, és segíteni a vásárlókat Az árukészlet ismerete annak érdekében, hogy a vásárlóknak minőségi segítséget nyújthass A napi es havi célforgalmak ismerete, és közreműködés azok elérésének érdekében A vásárlókiszolgálás mindenek előtt Az üzletvezetők által kért fel...
    máj. 03.
  • Ügyfélszolgálatra beérkező hívások kezelése Bejelentőlapokra való panaszfelvételel (előzetes oktatással)
    máj. 02.
  • Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...
    máj. 02.
  • Munkavégzéshez szükséges információ elsajátítása, azok folyamatos frissen tartása Bejövő és kimenő hívások fogadása, indítása VCC Live rendszerben (napi 100-120 db hívás) Adatbázisok szűrése, frissítése (kimenő hívások indítása) Álláshirdetésekre jelentkezők tájékoztatása a munka...
    máj. 02.
  • Telefonos és elektronikus csatornákon keresztül érkező ügyfél-megkeresések kezelése Ügyfél reklamációk, információkérések fogadása és regisztrálása Társosztályokkal, egyéb szervezetekkel kapcsolattartás Adatrögzítés
    máj. 02.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim