Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák egyetemi végzettséggel, >10 év tapasztalattal
20 db találat
Szűrés
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...máj. 29.
-
Soroksári Auchanban 23 éve működő fagylaltozó fiatalos csapatába keresek azonnali kezdéssel , teljes munkaidőre , hosszú távra pultos kollégát. Ha meg akarod alapozni a jövődet , komoly , fiatalos csapatban szeretnél elhelyezkedni , nálunk a helyed! Beleláthatsz az igazi olasz fa...tegnap 09:29
-
Meglévő és érdeklődő ügyfelek felkeresése telefonon keresztül Bejövő ügyfélérdeklődések kezelése Termékhasználat-ösztönző hívások indítása A Bank és a Groupama Biztosító termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése tanácsadói szemlélettel Személyre szabott ajánlatok tétele Hívás...ma 09:17
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...ma 09:17
-
Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...ma 00:00
-
Nurturing customer relationships Making outbound calls to existing customers Providing information about discountstegnap 15:10
-
Contact Center Specialista - Budapest, Szombathely, Miskolc
Rugalmas - Budapest, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Vas megyeMeglévő ügyfeleink számára testreszabott banki termékek és szolgáltatások ajánlása telefonos tanácsadáson keresztül Kapcsolódó szolgáltatások bemutatása, értékesítési folyamatok támogatása; Ügyfeleink szakszerű és pontos tájékoztatása; Hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció...ma 11:50 -
A call centerek szervezethez dedikált menüpontjaira érkező hívások és a szervezeti postafiókokba érkező emailek, faxok kezelése Gyors információadás, hatékony problémamegoldás szóban és írásban Az Értékesítés szervezet szerződött kereskedelmi partnereitől beérkező megrendelések,...ma 00:00
-
In the Facility Management (FM) team you can gain valuable experience about the service management of MOL Group facilities including our Headquarter Smart Building (MOL Campus). Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as different facility...tegnap 16:00
-
In MOL Customer Care and Digital Solutions (MOL CCDS) team you can gain valuable experience about internal service management of MOL. Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as canteen services, customer care or digitalization. Here our tea...tegnap 15:25
-
A német lakossági ügyfelek kérdéseit Te válaszolhatod meg telefonon Az ügyfélelégedettséghez járulhatsz hozzá a munkáddal Hatékony kommunikációddal problémákat oldhatsz meg minden nap Mindeközben a jól bejáratott folyamatainkat, szabályzatainkat fogod használni Folyamatfejlesztés...tegnap 12:25
-
Mobil és vezetékes üzletágunk Lakossági Ügyfélszolgálatára beérkező hívások udvarias, gyors és pontos megválaszolása Vállalati rendszereink nagy része angol nyelvű, alap angol kifejezések elsajátítására szükség lesz. Ha már rendelkezel alapszintű angol nyelvtudással, előnyt jelen...máj. 29.
-
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...máj. 29.
-
A contact center munkatárs gyors, hiteles és naprakész információt nyújt a lakosság számára az egészségügy szolgáltatásairól, az ellátásokról, segítséget nyújt az EESZT lakossági portál és az EgészségAblak használatában, időpontot foglal járóbeteg szakellátásra. Az új contact cen...máj. 29.
-
részére élmény legyen minden személyes interakció, személyre szabott ajánlatokban részesülhessenek, elégedettsége magas szinten biztosított legyen minden ügyintézés során.máj. 28.
-
megválaszolod a több csatornán érkező megkereséseket, az ügyfél kérésére időpontot foglalsz ügyintézéshez, naprakész és pontos tájékoztatást adsz az időszakosan előforduló, az állampolgárok jelentős csoportját érintő kérdésekben, közreműködsz az ügyfél kérésére - az adatvédelmi s...máj. 27.
-
kárbejelentések nyilvántartásba vétele, rögzítése, kárügyekhez kapcsolódó dokumentumok bekérése, tartalmának ellenőrzése, kárelbírálás, kárszakértés, kárkifizetés, kárügyekkel kapcsolatos egyeztetések az ügyfelekkel levélben, telefonon és személyesen, informatikai fejlesztések ka...máj. 26.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 23.
-
A vállalati ügyfelek számára első vonalbeli belépési pont biztosítása a mindennapi banki szolgáltatási igényeikhez szükséges támogatáshoz Felelős az ügyfélportfólió teljes készpénzkezelési kapcsolatáért azáltal, hogy proaktívan megoldásokat javasol és előre látja az ügyfelek igén...máj. 21.
-
A beérkező hívások udvarias, gyors és megoldásközpontú kezelése. Hívásadatok rögzítése és továbbítása telefonon és emailben. Együttműködés munkatársakkal/vezetőkkel. Szakmai tudás naprakészen tartása, új ismeretek elsajátításával.máj. 17.