Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Budapesten középiskolai végzettséggel
26 db találat
Szűrés
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...ápr. 08.
-
A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása, online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása, a megszerzett információk pontos CRM/szervező...Friss
-
Egy jó kávé beindítja a napodat… és egy jó kávé most beindíthatja karrieredet! Ügyfélszolgálat munkatársunkat keressük egy hosszútávú projektre. Partnerünk a kávék specialistája; csatlakozz csapatunkhoz, és válj Te is azzá! Ezen a projekten a betanítási időszakot követően, minde...ma 16:00
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megye, Tolna megyeÜgyfélszolgálati munkatársunkat keressük három műszakos munkarendbe, alapfokú német nyelvtudással. Ezen a projekten a betanítási időszakot követően, minden szükséges tudással felvértezve tudod majd segíteni a hazai autóipari szektor legvonzóbb munkáltatóját, ahol tudásoddal, sza...ma 12:35 -
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...tegnap 15:02
-
Feladatok Élményt nyújtó ügyfélkiszolgálás, értékesítés a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése Eszközök, online szolgáltatások bemutatása az ügyfeleknek Panaszok, reklamációk kezelése Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket é...tegnap 14:20
-
A beérkező hívások kedves, megoldásközpontú kezelése A bejelentések precíz, pontos felvitele a hibabejelentő rendszerbe Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal Szerviz folyamatkezelés, esetenként irányítás Levelezés, webes bejelentés kezelése Aktív részvétel tudásbá...tegnap 13:17
-
az ügyfélszolgálatra beérkező hibák, észrevételek fogadása és kezelése, probléma felismerés, L1-L2 közti szinten műszaki és informatikai jellegű támogatás nyújtása, helpdesk funkciók ellátása, bejelentések rögzítése informatikai rendszerek használatával, szükség esetén az illeték...tegnap 09:00
-
A szálloda vendégeinek szívélyes üdvözlése és eligazítása Vendégekkel történő barátságos kommunikáció A vendégek informálása a szálloda különböző szolgáltatásairól Vendégek kéréseinek teljesítése, problémáik megoldása a Ritz-Carlton sztenderdek alapján Vendégpreferenciák összegyű...ápr. 24.
-
Bejövő telefonhívásokat fogadsz. Telefonon egyeztetsz és az ügy lezárásáig folyamatosan kapcsolatban vagy az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget. Kapcsolatot tartasz külföldi és belföldi egészség...ápr. 24.
-
Adott ügyfél (ügyfelek) számláinak, és a számlázáshoz szükséges dokumentáció rendbetétele annak érdekében, hogy a kintlévőségek behajthatóak legyenek (munkalap, teljesítési igazolás, vevői megrendelés, stb.) Céges belső és ügyfél által kért dokumentáció rendszerezése Ügyfél illet...ápr. 23.
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...ápr. 23.
-
Call centerünket jelenleg hárman alkotják, akik egy nagyon vidám, összetartó csapat. Nemcsak egymás munkájában, hanem a különböző üzletágainknak, telephelyeinknek is hatalmas támogatást nyújtanak nap mint nap. A bejövő telefonhívások kezelése, előjegyzési időpontok rögzítése, hív...ápr. 22.
-
Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek, telefonon és/vagy e-mailben (panaszok, adatváltozás, hibaelhárítási feladatok), esetenként a személyes ügyfélszolgálati feladatok A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása...ápr. 22.
-
B2C Közszolgálati Ügyfélszolgálati csapat irányítása a közszolgáltatási ügyfélszolgálati tevékenység teljeskörű ellátása érdekében Területi Szolgálatói Ügyfélszolgálatok működésének irányítása az általa menedzselt régió koordinátor, régió koordinátor közreműködői és további kisze...ápr. 22.
-
A contact center kialakításában, működésének optimalizálásában ügyintézői szinten Az ügyfélszolgálat által használt rendszerek tesztelésében, felhasználói szintű fejlesztési javaslatok megfogalmazásában a hatékonyság növelése érdekében A panaszkezelési folyamat támogatásában, o...ápr. 22.
-
Dr. Rose Magánkórház pácienseinek fogadása, regisztráció, tájékoztatás orvosok munkájának adminisztratív támogatása ügyfélszámlázás és árajánlat készítés host/ hostess tevékenységekápr. 22.
-
nem fizetés következményeinek ismertetése késedelmes ügyfelek felszólítása teljesítésre fizetési ígéretek nyomon követése kimutatások készítése késedelmes ügyletekről kapcsolattartás külső partnerekkelápr. 21.
-
A munkakör célja: a beérkező hívások fogadásából adódó teljes körű információnyújtás. Kimenő hívások kezdeményezése soft behajtás, vagy egyéb célból. Főbb feladatok/ felelősség: Bejövő hívások kezelése Általános-, valamint személyre szabott információnyújtás; A hívásokból adódó a...ápr. 21.
-
- Kintlevőségek nyomon követése - Partner cégekkel való kapcsolattartás, számla és iratkezelés - Bankok könyvelése - Számlázás és a hozzá kapcsolódó adminisztratív feladatok - Adatrögzítés, nyilvántartások kezelése - Kimutatások készítése - Zárási munkában való aktív részvétel -...ápr. 21.