Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Budapesten középiskolai végzettséggel
62 db találat
Szűrés
-
1.Ügyfél elégedettség A legjobb ügyfélélmény biztosítása az üzletben. Elkötelezettség amellett, hogy az ügyfelek számára szívélyes, hívogató környezetet biztosítson az üzletben azáltal, hogy érti az ügyfél kiszolgálás fontosságát. A Vodafone márka és az okos telefonok, okos készü...máj. 22.
-
Fumatore Bt. ‼️Munkatársat keresünk‼️ Eladó-pénztáros (Nemzeti Dohánybolt) pozícióba. XIII. kerületi éjjel-nappal nyitva tartó Nemzeti Dohányboltba keresünk,dohánybolti, illetve kereskedelmi tapasztalattal bíró,megbízható, nagyon jó fizikumú ,számítógép ismeretekkel, és pénztárg...máj. 22.
-
Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...ma 11:56
-
taxisok felé a megrendelők címének továbbítása, szükség esetén a címek pontosítása; az utasok kéréseinek, reklamációinak fogadása; elveszett és talált tárgyak regisztrálása;ma 11:20
-
Feladatok Élményt nyújtó ügyfélkiszolgálás, értékesítés a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése Eszközök, online szolgáltatások bemutatása az ügyfeleknek Panaszok, reklamációk kezelése Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket é...ma 09:52
-
Partnerektől érkező megkeresések kezelése Panaszkezelés, problémamegoldás Simple applikáció felhasználói bejelentéseinek megválaszolása A partnerek élesítése, és a hozzá tartozó adminisztratív teendők elvégzése Társterületekkel való kapcsolattartás, információ áramlás elősegítése...tegnap 17:40
-
vevői reklamációk felvétele, adminisztrációja és kezelése; jóváíró számlák és termékpótlások készítése és ügyfelekhez történő kiküldése; visszáruzott termékek minőségi és mennyiségi vizsgálata, adminisztrálása, raktáron belüli elkülönítése; időszaki jelentések készítése felmerült...tegnap 14:10
-
kárbejelentések nyilvántartásba vétele, rögzítése, kárügyekhez kapcsolódó dokumentumok bekérése, tartalmának ellenőrzése, kárelbírálás, kárszakértés, kárkifizetés, kárügyekkel kapcsolatos egyeztetések az ügyfelekkel levélben, telefonon és személyesen, informatikai fejlesztések ka...tegnap 13:40
-
A Budapest I. kerület Budavári Önkormányzat GAMESZ üzemeltetésében lévő, Budapest Batthyány u. 1. szám alatti postahivatalban kereskedelmi áru kezelése, forgalmazása, postai küldemények felvétele, postaköltségek megállapítása, ellenérték átvétele, utalványok kezelése, a posta szo...tegnap 13:30
-
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok: A Budapest I. kerület Budavári Önkormányzat GAMESZ üzemeltetésében lévő, Budapest Batthyány u. 1. szám alatti postahivatalban erőforrások biztosítása, hatékony munkaszervezés kialakítása, a meghatározott...tegnap 13:25
-
A Budapest I. kerület Budavári Önkormányzat GAMESZ üzemeltetésében lévő, Budapest Batthyány u. 1. szám alatti postahivatalban az önkormányzati ügyekkel kapcsolatos megkeresések kezelése, esetleges megválaszolása, az ügyfelektől érkező megkeresések önkormányzat, polgármesteri hiva...tegnap 13:00
-
Ha szeretnél kilépni a komfortzónádból, és kamatoztatni a szaktudásodat, akkor jelentkezz hozzánk Operátornak! A Gondosóra Program keretein belül keresünk Egészségügyi (Szakápoló, Mentőápoló, Mentésirányító) végzettséggel rendelkező Operátorokat, akik nem csak jó fejek, de fontos...tegnap 11:20
-
Providing high-level service to contribute to customer satisfaction Customer visits in collaboration with the Sales department Maintaining contact with customers in the SME segment, providing them with information about contracts and products (via email, phone) Handling contract...tegnap 10:35
-
Ügyfelek fogadása a szervizátvevőben, hibás és visszárus termékek átvétele Javított és csere termékek kiadása, csomagolása, postázása Több rendszert használunk napi szinten, pl. hibajegykezelő és egy részünkre fejlesztett vállalatirányítási rendszert. Mint mindenhol, nálunk is ad...tegnap 10:20
-
elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartástegnap 10:05
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...máj. 25.
-
Karosszéria kárfelvételi folyamathoz tartozó adminisztratív feladatok ellátása, karosszéria munkafelvevő kollégák munkájának támogatása, napi szintű kapcsolattartás ügyfeleinkkel, a szerviz és karosszéria részleg működéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, ügyfele...máj. 25.
-
▪ Bejövő telefonhívások fogadása, ▪ egészségügyi ellátások megszervezése az egészségbiztosított ügyfelek igényei szerint, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben...máj. 25.
-
Bejövő hívások fogadása, ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, Időpontfoglalás és ennek adminisztrációja szakrendelésekre, E-mailek megválaszolása, kapcsolódó ügyintézés partnerekkel és egészségügyi intézményekkel, Ellátásszervezőkkel és a társosztályokkal történő telefonos kapcso...máj. 25.
-
Üzleti ügyfelek villamosenergia/földgáz kintlévőségének behajtása telefonos megkereséssel A kimenő hívások kapcsán felmerülő: Villamos-, és gázszolgáltatási szerződések utógondozása Elektronikus dokumentumkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása, statisztikák készítése Egyedi ig...máj. 25.
-
Személyes ügyfél megkeresések kezelése az ügyfélszolgálati irodában, a beérkező igények fogadása és feldolgozása az SAP-ISU rendszerben Az ügyfelek szerződéses igényeinek kezelése (költözés, adatváltozás, szerződés felmondás) A számlázással kapcsolatos ügyek, reklamációk, igények...máj. 25.
-
A call centerek szervezethez dedikált menüpontjaira érkező hívások és a szervezeti postafiókokba érkező emailek, faxok kezelése Gyors információadás, hatékony problémamegoldás szóban és írásban Az Értékesítés szervezet szerződött kereskedelmi partnereitől beérkező megrendelések,...máj. 25.