Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Budapesten 3-5 év tapasztalattal

71 db találat
Szűrés
  • Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...
    máj. 11.
  • Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...
    máj. 13.
  • Főbb feladatok, munkák:  A MUNKAKÖR CÉLJA: A cég legfontosabb ügyfeleivel való kapcsolattartás. Megrendelt projectek elindítása, teljeskörű szervezése, nyomon követése. FELADATOK: Kiemelt, dedikált ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás, Alvállalkozókkal való együttműködés,...
    tegnap 11:15
  • Developing and maintaining the client database of senior management representatives and developing existing customer relationships under the leadership of the Head of Marketing and Customer Relations Invite decision makers to our B2B events via the phone and promote our unique ev...
    máj. 13.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Partnerektől érkező megkeresések kezelése Panaszkezelés, problémamegoldás Simple applikáció felhasználói bejelentéseinek megválaszolása A partnerek élesítése, és a hozzá tartozó adminisztratív teendők elvégzése Társterületekkel való kapcsolattartás, információ áramlás elősegítése...
    tegnap 17:40
  • Elektronikus rendszerek kezelése. Tanév rendjéhez kapcsolódó projektek intézése. Személyes és telefonos ügyintézés, valamint az ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése. Folyamatos kapcsolattartás a hallgatókkal; kérések, panaszok kezelése. Együttműködés más szervezeti...
    tegnap 14:45
  • vevői reklamációk felvétele, adminisztrációja és kezelése; jóváíró számlák és termékpótlások készítése és ügyfelekhez történő kiküldése; visszáruzott termékek minőségi és mennyiségi vizsgálata, adminisztrálása, raktáron belüli elkülönítése; időszaki jelentések készítése felmerült...
    tegnap 14:10
  • Medior ügyfélszolgálati munkatárs

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    Felmerülő problémák, vevőreklamációk kivizsgálása, megoldása, email-en, RedMine rendszeren keresztül A terminálokban elhelyezett küldemények státuszának nyomon követése, szükség szerinti telefonos, email-en keresztüli kapcsolatfelvétel a címzettekkel Feladatok elvégzésének a kont...
    tegnap 12:55
  • Kimenő hívások indítása, bejövő hívások fogadása, információnyújtás, egyeztetés, szerződésmódosítások végrehajtása.
    tegnap 12:55
  • Ha szeretnél kilépni a komfortzónádból, és kamatoztatni a szaktudásodat, akkor jelentkezz hozzánk Operátornak! A Gondosóra Program keretein belül keresünk Egészségügyi (Szakápoló, Mentőápoló, Mentésirányító) végzettséggel rendelkező Operátorokat, akik nem csak jó fejek, de fontos...
    tegnap 11:20
  • Szervizügyintéző

    1031 Budapest, Kazal utca 64-66.
    Ügyfelek fogadása a szervizátvevőben, hibás és visszárus termékek átvétele Javított és csere termékek kiadása, csomagolása, postázása Több rendszert használunk napi szinten, pl. hibajegykezelő és egy részünkre fejlesztett vállalatirányítási rendszert. Mint mindenhol, nálunk is ad...
    tegnap 10:20
  • -Beérkező jelzések dokumentálása -Telefonos kapcsolattartás a járőrszolgálattal és ügyfelekkel -Kameraképek ellenőrzése
    tegnap 00:40
  • Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...
    máj. 13.
  • A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...
    máj. 13.
  • Karosszéria kárfelvételi folyamathoz tartozó adminisztratív feladatok ellátása, karosszéria munkafelvevő kollégák munkájának támogatása, napi szintű kapcsolattartás ügyfeleinkkel, a szerviz és karosszéria részleg működéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, ügyfele...
    máj. 13.
  • Külföldi ügyefelekkel való napi szintű kapcsolattartás on / en keresztül német nyelven Kintlévőség kezelés Operatív illetve adminisztratív jellegű feladatok ellátása Problémamegoldás
    máj. 13.
  • ▪ Bejövő telefonhívások fogadása, ▪ egészségügyi ellátások megszervezése az egészségbiztosított ügyfelek igényei szerint, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben...
    máj. 13.
  • Vagyonvédelmi rendszerekből érkező jelzések kezelése, intézkedés Hibabejelentések (felügyeleti rendszerek, e-mail, telefon) kezelése, önálló intézkedés a hiba elhárítására a hibaelhárító személyzet felé. Támogató informatikai rendszerek napi használata. Felügyeleti rendszerek fol...
    máj. 13.
  • Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...
    máj. 13.
  • -answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.
    máj. 13.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim