Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal

16 db találat
Szűrés
  • bejövő hívásokon keresztüli értékesítés és ügyféltámogatás, hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció.
    tegnap 15:35
  • A BME Üzemeltető és Műszaki Szolgáltató Kft. a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem létesítményfenntartó társasága munkatársat keres megfelelési tanácsadó munkatárs pozícióba Ha szeretne ebben a nagy múltú felsőoktatási intézményben dolgozni, hosszú távú munkára vágyik,...
    tegnap 12:35
  • hívásokat fogadhatsz, problémákat oldhatsz meg személyesen beérkező ügyfeleket fogadhatsz, kéréseiket adminisztrálod, megoldod fizetési kérelmeket rögzítesz, tájékoztatsz és megoldásokat kínálsz ügyfeleinknek változatos feladatok (adminisztráció, megállapodás készítés, reklamáció...
    máj. 03.
  • minőségi ügyfélkiszolgálás az elvárások/értékesítési eredmények és hatékony munkavégzés biztosítása napi feladatok hatékony megszervezése és koordinálása a kollégák munkájának folyamatos támogatása, ellenőrzése, teljesítménymutatók javítása munkatársak szakmai tudásának szinten t...
    máj. 03.
  • Mi lesz a feladatod Ügyfélszolgálati munkatársként? Ügyfélszolgálati munkatársként többek között a repülőjegy értékesítés, poggyász – és egyéb szolgáltatások díjainak beszedése, utasok tájékoztatása, segítségnyújtás lesz a fő feladatod! Természetesen mindezt megelőzi egy 1,5 hete...
    máj. 03.
  • A földi utaskezelő munkakör során az utasfelvétel és beszállítás lebonyolítása, az útlevelek ellenőrzése és az utasok tájékoztatása lesz a fő feladatod! Természetesen mindezt megelőzi egy 1,5 hetes elméleti oktatás, ahol profi oktatóktól tanulod meg a munkakör minden csínyját-bín...
    máj. 03.
  • Elektronikus rendszerek kezelése. Tanév rendjéhez kapcsolódó projektek intézése. Személyes és telefonos ügyintézés, valamint az ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése. Folyamatos kapcsolattartás a hallgatókkal; kérések, panaszok kezelése. Együttműködés más szervezeti...
    máj. 02.
  • Lakossági és vállalati reklamációból, ügyfélpanaszokból fakadó ügyletek kezelése; Beérkező ügyfélpanaszok kezelése, ügyletek nyilvántartása; Elektronikus csatornákon keresztül érkezett ügyfél levelek feldolgozása, megválaszolása Pénzforgalommal, bankkártyás ügyletekkel összefüggő...
    máj. 01.
  • KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...
    ápr. 30.
  • Hatékony és hatékony válaszadás a német nyelvű ügyfélkérdésekre minden rendelkezésre álló csatornán (telefon, chat, jegyek stb.) keresztül. Az ügyfelek igényeinek azonosítása és azok figyelembevételének biztosítása az ügyfélközpontú szolgáltatás nyújtása során A szolgáltatási szi...
    ápr. 30.
  • Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...
    ápr. 29.
  • Lakossági termékek proaktív értékesítése meglévő és új ügyfeleknek; Lakossági fedezetlen hitelekkel kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés; Az ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Pénzforgalmi termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Ban...
    ápr. 29.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim