Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák Budapesten
113 db találat
Szűrés
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...máj. 13.
-
Outgoing calls, cold calls in Danish and in English Active sales of the company's services in Danish and in English Consulting with Danish and Swedish customers and prospects Keeping connection with Danish and Swedish customers and authorities Preparing quotations, contracts,...tegnap 16:30
-
● Értékesítés ● Szakmai tanácsadás (rozsdamentes illetve saválló ipari csavarok) ● Ügyfelekkel való kapcsolattartás ● Számlázási program kezelésetegnap 14:14
-
- Ügyfelek tájékoztatása információnyújtás személyesen és telefonon - Direkt marketing - Adminisztrációs feladatok ellátása - Szerződések előkészítése, adminisztratív feladatok ellátásategnap 13:00
-
- Újonnan kialakításra kerülő exkluzív akvarisztikai bemutatóterembe keresünk munkatársat - raktározási feladatok, (nehezebb termékek mozgatása (geotextil, tófólia, árnyékolóháló)) - tótechnika, akvarisztika, kert, medencetechnika forgalmazása - rendelések feldolgozása ügyviteli...tegnap 11:39
-
A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...tegnap 09:29
-
Location: Budapest, Hungary This role requires work in 24/7 environment, work on national holidays (as allowed by local regulations). The Customer Service Specialist will be responsible for providing the highest level of customer service and managing all aspects of the order proc...máj. 13.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 13.
-
Customer Service Representative- Dutch Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...tegnap 20:55 -
Partnerektől érkező megkeresések kezelése Panaszkezelés, problémamegoldás Simple applikáció felhasználói bejelentéseinek megválaszolása A partnerek élesítése, és a hozzá tartozó adminisztratív teendők elvégzése Társterületekkel való kapcsolattartás, információ áramlás elősegítése...tegnap 17:40
-
Czech or Slovak speaking Helpdesk Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives Clubcard, Tesco Online...tegnap 14:30 -
vevői reklamációk felvétele, adminisztrációja és kezelése; jóváíró számlák és termékpótlások készítése és ügyfelekhez történő kiküldése; visszáruzott termékek minőségi és mennyiségi vizsgálata, adminisztrálása, raktáron belüli elkülönítése; időszaki jelentések készítése felmerült...tegnap 14:10
-
Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...tegnap 14:00
-
kárbejelentések nyilvántartásba vétele, rögzítése, kárügyekhez kapcsolódó dokumentumok bekérése, tartalmának ellenőrzése, kárelbírálás, kárszakértés, kárkifizetés, kárügyekkel kapcsolatos egyeztetések az ügyfelekkel levélben, telefonon és személyesen, informatikai fejlesztések ka...tegnap 13:40
-
Ha szeretnél kilépni a komfortzónádból, és kamatoztatni a szaktudásodat, akkor jelentkezz hozzánk Operátornak! A Gondosóra Program keretein belül keresünk Egészségügyi (Szakápoló, Mentőápoló, Mentésirányító) végzettséggel rendelkező Operátorokat, akik nem csak jó fejek, de fontos...tegnap 11:20
-
Ügyfelek fogadása a szervizátvevőben, hibás és visszárus termékek átvétele Javított és csere termékek kiadása, csomagolása, postázása Több rendszert használunk napi szinten, pl. hibajegykezelő és egy részünkre fejlesztett vállalatirányítási rendszert. Mint mindenhol, nálunk is ad...tegnap 10:20
-
A vevőszolgálati munkatárs a cserepultban a vásárlókat segíti az által, hogy a vásárlásukkal kapcsolatosan felmerült problémákat kezeli. A munkád során megismerheted az áruház több területének működését, széleskörű tapasztalatot nyerhetsz a számítógépes adminisztráció és ügyek ke...tegnap 07:05
-
Manage a team with sophisticated process management and business interactions Lead and review operational performance for the team regularly against the defined objectives and plan corrective actions accordingly to ensure the organizations timely delivery of Order to Cash service...tegnap 00:20
-
Improving customer and colleague experience through the delivery of strategic CCEC objectives, working in partnership with respective stakeholders across the business Working closely with stakeholders and CCEC operations, to address the root cause of customer and colleague contac...máj. 13.
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...máj. 13.
-
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...máj. 13.