Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, teljes munkaidő munkák Budapesten

51 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Ügyfelektől érkező, elsősorban műszaki jellegű segítség kérő telefonhívások fogadása, megválaszolása (POS terminálok, elektromos töltő berendezések, telemetriai adatgyűjtők, bankkártya tranzakciók), Ügyfélkezelés, többségében műszaki ügyféltámogatás, Hibajegykezelő rendszer haszn...
    ma 00:30
  • Feladatok Élményt nyújtó ügyfélkiszolgálás, értékesítés a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése Eszközök, online szolgáltatások bemutatása az ügyfeleknek Panaszok, reklamációk kezelése Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket é...
    tegnap 14:20
  • Beérkező megrendelői telefonhívások fogadása és kezelése Szolgáltatásunk értékesítése Árajánlatok készítése A cég képviselete a szolgáltatás teljesítése során felmerülő kérdésekben A kapcsolódó nyilvántartási rendszerek kezelése, adatszolgáltatás Meglévő ügyfélkörünk igényeinek k...
    tegnap 13:45
  • A telefonon beérkező hívások kezelése és az ügyfelek pontos tájékoztatása, segítése Főképp lakossági, kisebb részben a vállalati termékek és szolgáltatások ismertetése az ügyfelek részére Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekkel, számlanyitásokkal kapcsolatos feladatok elvégz...
    ápr. 24.
  • Kimenő hívások indítása Bejövő hívások fogadása Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása Széleskörű információ – és segítségnyújtás az ügyfelek részére Panaszkezelés, problémamegoldás E-mailen beérkező ügyfél kérdések megválaszolása Értékesítőink munkájának támogatása,...
    ápr. 24.
  • Izgalmas diszpécseri pozícióra vágysz? Cégünk profiljának köszönhetően, nálunk izgalmas és egyedi munkaköri feladatok várnak Rád! Jelentkezz és csatlakozz GPS alapú flottakövetéssel és gépjárművédelmi szolgáltatások fejlesztésével, kereskedelmével és üzemeltetésével foglalkozó pi...
    ápr. 24.
  • A következő feladatok várnak Rád a gazdasági jellegű képzéseinkkel és továbbképzéseinkkel kapcsolatban: Gazdasági jellegű képzések, továbbképzések-rendezvények szervezése, lebonyolítása Felhő alapú képzésmenedzsment és távoktatási platformok és nyilvántartások kezelése Oktatói me...
    ápr. 24.
  • A szálloda vendégeinek szívélyes üdvözlése és eligazítása Vendégekkel történő barátságos kommunikáció A vendégek informálása a szálloda különböző szolgáltatásairól Vendégek kéréseinek teljesítése, problémáik megoldása a Ritz-Carlton sztenderdek alapján Vendégpreferenciák összegyű...
    ápr. 24.
  • Bejövő telefonhívásokat fogadsz. Telefonon egyeztetsz és az ügy lezárásáig folyamatosan kapcsolatban vagy az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget. Kapcsolatot tartasz külföldi és belföldi egészség...
    ápr. 24.
  • Gondoltál már arra, hogy a könyvelés és az ügyfélszolgálat milyen izgalmas kombináció lehet? Itt a lehetőség, hogy felfedezd! Ha ugyanúgy szeretsz emberekkel kommunikálni, mint a számokkal foglalkozni, csatlakozz hozzánk, és legyél a legjobb szakmai támogató a könyvelés világában...
    ápr. 24.
  • Ügyfélkapcsolati referens

    Magyarország,Budapest,Budapest
    Meglévő ügyfélkörrel való kapcsolatépítés, kapcsolattartás, illetve a terület vonzáskörzetébe tartozó cégek akvizíciója A kezelésébe tartozó portfólió minőségének megőrzése, javítása Üzleti lehetőségek felkutatása, azonosítása, aktív és passzív termékek értékesítése, együttműködé...
    ápr. 23.
  • Client feedback and experience optimization - Initiating the gathering of client feedback in order to use insights to implement strategic improvements across all points of customer experience. Monitoring customer satisfaction, analysing data, creating action plans. Lead managemen...
    ápr. 23.
  • A kárigények fedezeti, jogalapi, és összegszerűségi vizsgálata, döntés, és döntés előkészítése. Önálló kárrendezési tevékenység végzése. A kárigények elbíráláshoz szükséges levelezések lebonyolítása. A kártérítési összegek kifizetésének előkészítése. Vagyon Kárrendezési Iroda kár...
    ápr. 23.
  • Ügyfélszolgálati telefonok kezelése angolul és magyarul. Koordinációs, szervezési feladatok, kapcsolattartás társosztályokkal, orvosokkal, egészségügyi intézményekkel Probléma- és panaszkezelés. Ha úgy érzed ez eddig rád illik, akkor mutatjuk, hogy miről van szó: Változatos ügy...
    ápr. 23.
  • kimenő minőségbiztosítási hívások végrehajtása, welcome call és exit call-ok kezdeményezése és lebonyolítása, ügyfélmegtartási kampányokban való részvétel és aktív részvétel különböző ügyfélszolgálati kezdeményezésekben, kintlévőségkezelési hívások kezdeményezése a késedelmes fiz...
    ápr. 23.
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, írásban és személyesen, támogatás nyújtása a biztosítási termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos magyar nyelvű kérdésekben, adminisztrációs felületen könnyen megoldható ügyfélproblémák hatékony kezelése, továbbítása és nyomon követé...
    ápr. 23.
  • Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim